اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ادامه افشاگری‌ها در فوتبال ساحلی/ لزوم ورود سازمان بازرسی و کمیته اخلاق به مدیریت تک نفره/ نقش عجیب برادر رئیس کمیته چیست؟

مدیرعامل پیشین یکی از باشگاه‌های فوتبال ساحلی در ادامه اتفاقات رخ داده در این کمیته، طی سال‌های اخیر صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد.

ادامه افشاگری‌ها در فوتبال ساحلی/ لزوم ورود سازمان بازرسی و کمیته اخلاق به مدیریت تک نفره/ نقش عجیب برادر رئیس کمیته چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لطیف علیزاده مدیرعامل سابق تیم ساوالان گستر شیراز که با هزینه های شخصی توانسته بود این تیم را به لیگ برتر بیاورد،  افشاگری‌های جدیدی را  از اتفاقات رخ داده در فوتبال ساحلی کشور انجام داد.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم از یک موضوع ابراز تاسف کنم. متعجبم که چطور یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور خیلی راحت مصاحبه من را بعد از 3 روز بدون هیچ دلیلی از روی خروجی خود حذف کرد. ظاهرا رئیس کمیته فوتبال ساحلی اجازه نمی‌دهد حتی مصاحبه های ما منتشر شود. این کار از لحاظ اخلاقی و حرفه ای درست نیست و خواهش می‌کنم کمیته اخلاق و هیئت رئیسه فدراسیون به این موضوع ورود کنند که از چه طریقی به خبرگزاری‌ها و حتی بازیکنان و مسئولین فشار وارد می‌کنند.

مدیرعامل اسبق تیم ساوالان گستر شیراز افزود: زمانی که تیم بنده به لیگ برتر صعود کرد، به دلیل نداشتن تیم‌های پایه، از ورود ما به لیگ برتر جلوگیری کردند. شخص خانم شهریاری و برادر او در اتاق کمیته فوتبال ساحلی از بنده باج می‌خواستند و حتی گفتند هزینه‌ تیم‌های پایه را در همین‌جا انجام دهید و ما هم با لیگ برتری شما موافقت خواهیم کرد. بعد از این پیشنهاد صحبت‌های آنها را به گوش آقای ساکت که دبیر فدراسیون بودند و آقای براتی رساندم که سریعا جلسه تشکیل داد و مسئول کمیته بلافاصله از مواضع خود عقب نشینی کرد.

علیزاده تاکید کرد: سوال اینجاست که خانم شهریاری و برادر وی به چه حقی قصد زیاده خواهی از من داشتند؟ من هیچ ابایی از هزینه کردن در فوتبال ساحلی نخواهم داشت و همین الان حاضرم در صورت نبودن شهریاری، مجددا به عرصه باشگاه‌داری برگردم و با مبلغی نزدیک به 3 میلیارد تیمی در لیگ برتر ببندم اما وقتی چنین رفتارهایی را دیدم، دلسرد شدم. 

وی خاطرنشان کرد: چرا کسی پاسخ نمی‌دهد نقش بردار خانم شهریاری در کمیته فوتبال ساحلی چیست؟ شنیده ام در فوتسال هم برای خودش دارای جایگاه شده است. من خیلی حرف‌ها دارم که بزنم. تفریحات برادر شهریاری با بعضی از بازیکنان در ویلاهای شمال بر هیچکس پوشیده نیست. اقداماتی که علیه میرشمسی به همراه برخی بازیکنان تیم ملی انجام داد، واقعا جای تاسف است. شک نکنید با ورود سازمان بازرسی و حتی کمیته اخلاق به این موضوع، مسائل زیادی دستگیر آنها خواهد شد.

مدیرعامل اسبق  تیم ساوالان گستر شیراز در خصوص اظهارات بهزاد داداش زاده با خبرگزاری فارس گفت: بهزاد داداش زاده از کسانی بود که بنده را در تیم های ملی خط زد ولی بهتر است آدم حرف حق بزند و راست بگوید. تمام حرف‌های او را تائید می‌کنم. اگر خصومت شخصی با کسی داشته باشم، شک نکنید حرفای داداش زاده را تایید نمی‌کردم ولی پیشکسوت این رشته است اما شهریاری با همراهی و حمایت احمدزاده کاپیتان تیم ملی، حرمت این عزیزان را حفظ نکردند.

علیزاده تاکید کرد: عزیزی خادم و افراد حاضر در هیئت رئیسه فدراسیون به اتفاقاتی که رخ داده، ورود کنند. این همه صحبت از طرف داداش‌زاده انجام شد؛ آیا قابل پیگیری نیست؟ چطور ممکن است کسی که در زمان انتخابات برای کیومرث هاشمی به دنبال رای بود، حالا در تیم رئیس فدراسیون جدید حضور داشته و بازیکنان تیم ملی را علیه پیشکسوتان و خاک خورده‌های این رشته کند. 

وی ادامه داد:خانم شهریاری چرا توضیح نمی‌دهد در این چند سال، کمیته به این مهمی در فدراسیون را تک نفره اداره می‌کرد؟ مگر قحط الرجال است که کارمند هتل آکادمی را به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی معرفی کنند؟ او هر بار تحت فشار و انتقاد قرار می‌گیرد، بازیکنان تیم ملی را تحریک می‌کند که به نفع وی مصاحبه کنند. اتفاقی که در این دو روز رخ داده و در روزهای آینده هم تکرار می‌شود. در این چند سال هم بازیکنان تیم ملی در حمایت از وی به فدراسیون می‌رفتند و از او نزد روسا حمایت می‌کردند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول