اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مددی:در آسیا و لیگ نمایش دلچسبی از استقلال می‌بینیم/ در عربستان بدون مشکل نبودیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با شناختی که از مجیدی دارم در ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر شاهد نمایش‌های دلچسب و خوبی از استقلال خواهیم بود.

مددی:در آسیا و لیگ نمایش دلچسبی از استقلال می‌بینیم/ در عربستان بدون مشکل نبودیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احمد مددی در ارزیابی خود نسبت به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2021 گفت: به هر حال با تصمیم AFC این دوره از رقابتها با افزایش تعداد تیمهای شرکت کننده همراه بوده و به نظرم شاهد نوعی ناهمگونی بین گروه ها هستیم. البته در این رابطه حتماً باید کارشناسان محترم نظر بدهند اما بنده تصور می کنم به طور کلی سطح رقابتها بالا است و امیدوارم هر چهار تیم ایرانی به مرحله بعد صعود کنند.

وی در خصوص عملکرد تیمهای رقیب باشگاه استقلال در گروه C افزود: رقبای ما هم در گروه C همه تلاش خود را انجام می دهند که نتایج خوبی کسب کنند. همه مردم عزیزمان هم دیدند ما یک فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشتیم. اصولاً سبک مربیگری آقای مجیدی همانطور که بارها هم خودش گفته یک سبک تهاجمی است. تیم‌های همگروه استقلال همگی در این رقابتها مدعی هستند و با تمام امکانات خود پا به میدان گذاشته اند. همانطور که می دانید گروه ما واقعاً گروه سختی هست. هرچند تیم الشرطه عراق از این گردونه خارج شده، اما رقابت اصلی بین استقلال، الدحیل و الاهلی عربستان است و این مهم نیز قابل ذکر هست که الاهلی عربستان میزبان گروه C بوده که رقابت همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شرایط میزبانی شهر جده و شرایط کنترل کرونا گفت: در مجموع شرایط میزبانی  مناسب بوده، اما  مشکلاتی هم داشتیم از جمله دوری مسیر زمین تمرین با محل اقامت بازیکنان و همچنین بازی در زمین شماره 2 به جای ورزشگاه اصلی ملک عبدالله و ساعت برگزاری مسابقات. پروتکل های بهداشتی هم تا اینجای کار خوب رعایت شده و مسئولین پزشکی AFC خیلی خوب رعایت کردند و دقت عمل لازم را در این زمینه داشته اند.
احمد مددی ادامه داد: فعلاً تمرکز ما بعنوان مجموعه استقلال بر روی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و صعود است. با شناختی که از آقای مجیدی سرمربی محترم و کادر فنی دارم و البته انگیزه بالای بازیکنان، اطمینان دارم که در ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر هم شاهد نمایش‌های دلچسب و خوبی از استقلال خواهیم بود.

مدیرعامل استقلال درباره اتفاقات تلخ اخیر در ماجرای پسر آبی هم گفت: این اتفاق تلخ بود و ما هم در بیانیه ای که صادر کردیم، انزجار خود را از این گونه اقدامات نابهنجار و تلخ اعلام و اطلاعیه های لازم را هم صادر کردیم و هرگونه کودک آزاری را محکوم می کنیم و بدون شک از محمد مهدی عزیز بعد از رقابت های آسیایی تقدیر ویژه خواهیم کرد.

وی افزود: من از همه هواداران تشکر می کنم و خواهش می کنم ما را از دعای خیر خود فراموش نکنند و استقلال بتواند با تلاش کادر فنی و بازیکنان از سد الاهلی بگذرد و دل هواداران خونگرم و عزیزمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول