اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان پیرو اظهارات ظریف

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان پیرو فایل اخیر منتشر شده وزیر امور خارجه ایران با انتشار بیانیه‌ای واکنش نشان داده و خواستار ورود قوه قضائیه به این موضوع شدند.

بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان پیرو اظهارات ظریف

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تعدادی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان پیرو فایل اخیر منتشر شده وزیر امور خارجه ایران با انتشار بیانیه‌ای واکنش نشان داده و خواستار ورود قوه قضائیه به این موضوع شدند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: شاهد مصاحبه‌ای از وزیر خارجه ایران آقای ظریف بوده‌ایم که نشان داد لیبرال‌ها چه خواب‌هایی که برای ایران اسلامی ندیده بودند که با رشادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برایشان به کابوسی مهلک تبدیل شده است.

چگونه کمر به نابودی جبهه مقاومت بسته بودند و چه کسانی با خون دل‌هایی که خوردند تا پای جان پای آرمان‌های امام(ره) و انقلاب ایستادند.

اینکه چگونه این فایل صوتی به دست ضد انقلاب افتاده و پوشش خبری گسترده‌ای در شبکه‌های خبری جهان داشته است به جای خود، اما آنچه که مهم‌تر است طرز تفکر جریان لیبرال و غرب‌زده داخلی است فرض که اصلا این فایل انتشار پیدا نمی‌کرد، چگونه می‌شود وزیر امور خارجه ایران چنین طرز تفکری داشته و به توانمندی‌هایی که با 42 سال خون دادن‌ها، تهرانی‌مقدم دادن‌ها، فخری‌زاده دادن‌ها به دست آمده است با این دید نگاه کند.

آنچه که مهم است خون دل‌هایی است که سردار سلیمانی و جبهه مقاومت در این هشت سال به واسطه عملکرد خود فروشانه افراد خورده‌اند. شاید مظلومیت این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس کمتر بوده باشد تا این هشت سال که هم جبهه نا حق روبرو در مقابلشان بوده است و هم جبهه به ظاهر خودی پشت سر!

چگونه می‌تواند وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران فرصت جبهه مقاومت و میدان عمل را به تهدید تبدیل کرده و آن را عاملی برای عقب رفت ایران به جهانیان معرفی کند!؟

ما جنبش دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان، دیار سردار دل‌ها از ریاست قوه قضائیه عاجزانه استدعا داریم به این موضوع ورود کرده و با افراد خاطی به بهترین شکل ممکن برخورد نمایند و نتیجه را به اطلاع عموم مردم برسانید. چرا که سردار دلها جان شیرین خودش را در راه آسایش و امنیت این ملت عزیز  و انقلاب اسلامی فدا کرده است واقعا جفاست که بخواهند به قلوب قلبها تهمت‌های ناروا بزنند و ناکامی‌هایشان در اعتماد کورکورانه به غرب را به گردن این و آن بیندازند.

 

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

تشکل جعمیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

تشکل جنبش ضد صهونیسم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

تشکل جعمیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر

تشکل راهیان نور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر

تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند

تشکل نو اندیشان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک

تشکل پیامبر اعظم«ص» دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم

تشکل جریان اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت

تشکل رهروان ولایت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج

تشکل اندیشه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول