اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

رئیس بایرن: با ناگلس مان به افتخارات بزرگی می رسیم

باشگاه بایرن دقایقی بعد از تایید انتقال یولیان ناگلس مان به مونیخ توسط لایپزیگی ، این موضوع را رسانه ایی کرد.

رئیس بایرن: با ناگلس مان به افتخارات بزرگی می رسیم

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش بینی شبکه اسکای اسپورت در مورد رسانه ایی شدن انتقال یولیان ناگلس مان، سرمربی آر.ب لایپزیگ به بایرن در روز سه شنبه(امروز) درست از آب درآمد.

دقایقی بعد از آنکه اولیور مینتسلاف، رئیس هیات مدیرها باشگاه لایپزیگ از قطع همکاری با این مربی 33 ساله در پایان فصل و انتقالش به بایرن خبرداد، هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن نیز آن را تایید کرد.

به نقل از کیکر، وی گفت: یولیان ناگلس مان آغازگر نسل جدیدی در مربیان است. با وجود داشتن جوانی، او دوران مربیگری تاثیرگذاری را پشت سرگذاشته است. اطمینان داریم با ناگلس مان به افتخارات بزرگ سال های اخیر می توانیم دست یابیم.

همچنین اولیور کان، دروازه بان بزرگ تاریخ مونیخی ها و عضو هیات مدیره باشگاه نیز عنوان کرد: خود همین دوره قرارداد 5 ساله با بایرن نشان می دهد که او تا چه حد می تواند در مونیخ تاثیرگذار باشد.

همچنین سالی حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه که اختلافات گسترده اش با هانس دیتر فلیک، عامل رفتن سرمربی 56 ساله کنونی تیم در پایان فصل و آمدن ناگلس مان شد، نیز عنوان کرد: ما گفت وگوهای بسیار مفید و نویدبخشی با او داشتیم که منجر به توافق شد.

ناگلس مان با امضای قراردادی 5 ساله از ابتدای تابستان سال جاری مسئولیت فنی مونیخی ها را برعهده می گیرد و جانشین فلیک خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول