اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

فصل نوینی از همکاری بیمه رازی با کارگزاران رسمی بیمه آغاز شد

در پی اجرای برنامه‌های اصلاح ، بهبود و رویکردهای نوین کسب و کار شرکت بیمه رازی، همکاری بیمه رازی با کارگزاران رسمی بیمه توسعه و تعمیق می‌یابد.

فصل نوینی از همکاری بیمه رازی با کارگزاران رسمی بیمه آغاز شد

اخبار شرکتها؛ به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی ؛ دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی در دیدار اعضای هیات مدیره انجمن کارگزاران رسمی بیمه ضمن استقبال از علاقمندی کارگزاران بیمه در سراسر کشور،ارایه خدمات کیفی،حمایت و پشتییانی فنی و بازاریابی و توجه به منافع و درآمد منصفانه کارگزاران رسمی را در اولویت برنامه های موردنظر شرکت دانست و از تاسیس یک مرکز خدمات اختصاصی برای همکاری ویژه با کارگزاران رسمی خبر داد.

دکتر جباری تعامل در زمینه فروش بیمه های الکترونیکی و آموزش شبکه کارگزاری از آن طریق را از دیگر محورهای همکاری متقابل عنوان نمود.

در این نشست مهندس محمدرضا خاوری ریاست هیات مدیره و سایر اعضای هیات مدیره انجمن کارگزاران رسمی بیمه پیشنهادات خود را ارایه و خاطرنشان کردند که با راهبری عالی بیمه رازی و کادر فنی تخصصی منتخب ، اصل کیفیت در خدمات و خلق محصولات جدید بیمه رازی موجبات تفاوت و تمایز هر چه بیشتر این شرکت در بازار بیمه کشور فراهم می گردد.

قابل ذکر است در این جلسه مقرر گردید ؛ با تداوم جلسات کمیته مشترک،موارد از طریق حوزه فنی شرکت بصورت عملیاتی دنبال شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول