اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتانیاهو: برای هر سناریویی در غزه آماده می‌شویم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تهدیدآمیز علیه نوار غزه گفت که در جلسه کابینه امنیتی تصمیم گرفته شد برای هر سناریویی آماده شوند و کسی نباید آنها را آزمایش کند.

نتانیاهو: برای هر سناریویی در غزه آماده می‌شویم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه کابینه زبان به تهدید نوار غزه گشود.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط دفتر نخست‌وزیری، نتانیاهو امروز (سه‌شنبه) گفت: «ما بعد از جلسه کابینه امنیتی، تصمیم گرفتیم تا برای تمام سناریوها [در نوار غزه] آماده شویم. این همان چیزی است که من و وزیر [جنگ] دستور داده‌ایم و ارتش کاملا برای رویارویی با همه سناریوها آماده است».

وی ضمن اشاره تنش‌های اخیر با نوار غزه و شلیک پی‌درپی راکت‌های مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین نیز اظهار داشت: «شب گذشته آرام بود و امیدوارم این آرامش ادامه داشته باشد. ما آماده مقابله با هرگونه اتفاقی هستیم و من به دشمنان توصیه می‌کنم که ما را آزمایش نکنند».

شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه طی سه شب اخیر ناآرام بوده و شلیک پی‌درپی راکت‌های گروه‌های مقاومت به این مناطق، خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده بود.

خبرنگار نشریه عبری‌زبان «واللا نیوز» به نقل از منابع مطلع در تل‌آویو، از ارسال پیام تهدیدآمیز و هشدار رژیم صهیونیستی به جنبش مقاومت اسلامی «حماس» خبر داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره درگیری‌های نظامیان این رژیم با روزه‌داران فلسطینی در شهر قدس اشغالی نیز ادعا کرد: «پلیس و نیروهای امنیتی در اورشلیم (قدس اشغالی) برای حفظ نظم عمومی و تأمین آزادی عبادت در تلاش هستند. من فکر می‌کنم که از شدت اغتشاشات نیز کاسته شده و این یک تغییر مثبت است».

از زمان شروع ماه رمضان، نظامیان رژیم صهیونیستی، فلسطینی‌ها را از نشستن در باب العامود و برگزاری عبادات و مراسم‌های مذهبی مخصوص ماه رمضان منع کرده بود. 

شب گذشته نیز نظامیان صهیونیست با یورش بردن به صدها جوان فلسطینی که با تجمع در یکی از ورودی‌های قدس اشغالی قصد برگزاری مراسم ماه رمضان را داشتند، با آنها درگیر شدند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول