اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مهر تأیید فراکسیون ایثار و شهادت مجلس بر عملکرد بانک دی در ارائه خدمات به خانواده‌های ایثارگران

حسن نوروزی، نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی و رئیس فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی در دیدار با برات کریمی، مدیرعامل بانک دی با اعطای لوح سپاس، از اقدامات ارزنده و عملکرد مطلوب بانک دی در این دوره مدیریتی تقدیر کرد.

مهر تأیید فراکسیون ایثار و شهادت مجلس بر عملکرد بانک دی در ارائه خدمات به خانواده‌های ایثارگران

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، در این تقدیرنامه آمده است:
 «برادر ارجمند جناب آقای دکتر برات کریمی
مدیرعامل محترم بانک دی
با سلام؛
در سایه تدابیر هوشمندانه حضرتعالی و تلاش مجدانه همکاران ارزشمندتان در مسیر اصلاح ساختار مالی، اجرای فرایند افزایش سرمایه قابل توجه 2243 درصدی بانک دی میسر شد که نوید بزرگی برای مالکان اصلی این بانک که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند، محسوب می‌شود. این افزایش سرمایه که موجب خروج بانک دی از شمولیت ماده 141 قانون تجارت گردید، به چشم‌انتظاری چندین‌ساله سهامداران و جامعه بزرگ ایثارگری پایان داد که در کنار تلاش بانک دی برای افزایش ظرفیت‌های ارائه خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سراسر کشور از طریق راه‌اندازی باجه‌های بانک در ادارات کل بنیاد شهید استان‌ها و همچنین توسعه بانکداری الکترونیک، روزهای روشنی را در برابر آن‌ها قرار داده است.
اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از عملکرد قابل توجه جنابعالی در این دوره مدیریتی تقدیم کرده و امیدوارم در سایه رحمت خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر(عج)، در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» مزیّن شده است، شاهد استمرار موفقیت، بهبود مستمر و رشد و بالندگی بانک ارزش‌آفرین دی در تمامی عرصه‌ها باشیم.»
برات کریمی، مدیر عامل بانک دی نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از حسن توجه و اقدام ارزنده  فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی با تشریح اقدامات و عملکرد بانک دی در این دوره مدیریتی، به بهبود ساختار مالی و حرکت به سوی سودآوری در این بانک در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 99 شاهد کاهش چشمگیر زیان انباشته بانک دی و تحقق موضوع مهم افزایش سرمایه بانک بودیم که فرصت بهتر و مناسب‌تری برای ارائه خدمات به گروه مشتریان بزرگ خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر فراهم آورده است.
کریمی، همچنین به گسترش شبکه شعب بانک از طریق استقرار باجه‌های خدمات بانکی در بنیاد شهید مراکز استان‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با پست‌بانک به منظور بهره‌مندی جامعه هدف از خدمات باجه‌ای و شعب پست بانک در سراسر کشور، اعطای تسهیلات ایجاد اشتغال و وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و.... به عنوان بخشی از اقدامات بانک دی در راستای ایجاد رفاه هرچه بیشتر و تکریم جامعه بزرگ ایثارگری اشاره کرد و از برنامه‌های در دست اقدام و آمادگی بانک دی برای توسعه خدمت‌رسانی به این قشر عزیز خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تغییرات چشمگیر عملکردی بانک دی در یک سال گذشته، خواستار ارائه هرچه سریع‌تر طرح‌های جدید خدماتی قابل ارائه به خانواده‌های شاهد و ایثارگر شد.
نماینده مردم رباط‌کریم، بهارستان و پرند همچنین از اعلام آمادگی شهرهای این حوزه انتخابیه برای استقرار واحدهای بانکی بانک دی خبر داد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول