اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تشکیل کمیته‌های مانع‌زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: کمیته‌های مانع‌زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی این استان تشکیل می‌شود.

تشکیل کمیته‌های مانع‌زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد بعدازظهر امروز در نشست ویدئوکنفرانسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: کمیته‌های مانع‌زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان باهدف تحقق شعار سال تشکیل می‌شود.

وی افزود: بر اساس ماده ۱۱ قانون بهبود فضای کسب و کار تعاملات اتاق بازرگانی و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باهدف گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در ماده ۴ قانون بهبود فضای کسب و کار در ارتباط با تعیین فصلی و سالانه شاخص‌های کسب و کار و اقتصادی یادآوری شده و اتاق بازرگانی برای تدوین این شاخص‌ها با دستگاه‌های اجرایی همکاری کند.

شریفی‌نژاد تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید در خدمت فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی باشد و کمیته‌های مانع زدایی و پشتیبانی از بخش تولید در استان سمنان تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: بازخورد اقدامات انجام‌شده در سال گذشته در بخش تولید و صنعت استان تفکیک و برای بهبود روند کار اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول