اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تداوم رزمایش کمک مومنانه تا ریشه‌کنی کامل کرونا ویروس ضروری است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: تداوم رزمایش کمک مومنان تا ریشه‌کنی کامل کرونا ویروس ضروری است.

تداوم رزمایش کمک مومنانه تا ریشه‌کنی کامل کرونا ویروس ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی جعفر‌نژاد عصر امروز در دوازدهمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه سپاه در استان که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با بیان اینکه کمک‌های مومنانه تجلی مهر و محبت به نیازمندان است، اظهار کرد: ما در جامعه ایمانی و اسلامی زندگی می‌کنیم و چنین حرکت‌های انسان دوستانه‌ای همواره ریشه در تاریخ مردمان کشور ما داشته است.

وی گفت: سپاه به عنوان نهادی انقلابی و همیشه در صحنه از همان آغاز شیوع کرونا ویروس در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری آستین‌ها را بالا زده و تا ریشه‌کنی ویروس کرونا در جهت کمک به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه برگزاری رزمایش و نهضت‌های کمک‌ مومنانه خوشحالی و امیدواری میان مردم ایجاد کرده است و این اقدامات خیرخواهانه همچنان تداوم دارد، خاطرنشان کرد: سپاه در این روزهای سخت کرونایی نمی‌تواند نسبت هم‌استانی‌ها و خانواده‌های نیازمند بی‌تفاوت باشد  از این رو با تمام توان و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در میدان حاضر است.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های مومنانه و دستگیری فقرا در راستای تبیعت از احکام و دستورات الهی است این تکلیف الهی است که همه مسلمانان نسبت به نیازمندان احساس تکلیف کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان  تصریح کرد: در این ایام کرونایی که مردم نیازمند هستند، باید تک تک ما خود را جای فقرا و مستضعفان گذاشته و به آنها کمک کنیم.

وی در ادامه به ضرورت الگوگیری از سبک زندگی اسلامی تاکید کرد و گفت: در این شرایط کرونایی همه باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم و از کمک به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر غافل نشویم، یقیناً با همدلی و همراهی می‌توان از این بحران با کمترین آسیب عبور کرد.

وی افزود: در این اوضاع نامناسب اقتصادی همه باید به هم کمک کنیم و اقشار نیازمندان جامعه بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان  بر تداوم کمک به نیازمندان تا ریشه کن شدن کامل کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: براساس آنچه در قرآن آمده متقین افرادی هستند که از مال خودشان به نیازمندان می‌بخشند ماه رمضان بهترین زمان برای بخشش مال است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول