اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیش‌بینی ارتش رژیم صهیونیستی درباره تشدید درگیر‌ی‌ها در مرز غزه

شماری از افسران ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کردند که در صورت لغو انتخابات فلسطین، درگیری در مرز نوار غزه و شلیک راکت از غزه به سمت فلسطین اشغالی تشدید شود.

پیش‌بینی ارتش رژیم صهیونیستی درباره تشدید درگیر‌ی‌ها در مرز  غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شماری از افسران ارتش رژیم صهیونیستی در فرماندهی منطقه جنوبی [فلسطین اشغالی] امروز سه‌شنبه گفتند که با وجود آرامش نسبی در نوار غزه و عدم شلیک راکت از این منطقه به سمت فلسطین اشغالی، تنش‌ها همچنان ادامه دارد و در صورت اعلام لغو انتخابات فلسطین، این تنش‌ها شدید خواهد داشت.

این افسران صهیونیست پیش‌بینی کردند که آخر هفته جاری همزمان با اعلام به تعویق افتادن برگزاری انتخابات فلسطین از سوی «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و مسئول دانستن اسرائیل در این خصوص، تنش‌ها در مرز نوار غزه تشدید می‌شود.

عباس روز گذشته گفت که تشکیلات خودگردان فلسطین هرگز نمی‌پذیرد که انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین بدون قدس برگزار شود.

طبق گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، گزارش‌های ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که حماس ممکن است از تعویق انتخابات فلسطین بهره برده و به گروه‌های فلسطینی اجازه شلیک انبوه راکت به فلسطین اشغالی را بدهد.

برخی منابع در دستگاه امنیت رژیم صهیونیستی نیز گفتند که برخی فعالان حماس در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از افرادی را که نقاب به چهره داشته و در کنار بالن‌های انفجاری‌های ایستاده‌اند، منتشر کرده‌اند که همین امر باعث نگرانی محافل صهیونیستی از احتمال حمله به مناطق واقع در کمربندی نوار غزه شده است.

همزمان با کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در برابر برگزاری انتخابات فلسطین در قدس اشغالی، قرار است گروه‌های فلسطینی روز پنج‌شنبه نشستی را به ریاست محمود عباس به منظور بررسی تعویق انتخابات فلسطین برگزار ‌کنند.

در همین ارتباط «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که باید انتخابات این کشور در موعد خود برگزار شود.

عباس اواخر دی‌ماه گذشته تأکید کرده بود که انتخابات پارلمانی در تاریخ ۲۲ ماه مه ۲۰۲۱ (یکم خرداد ۱۴۰۰)، انتخابات ریاستی ۳۱ جولای ( ۹ مرداد ۱۴۰۰) و شورای ملی ۳۱ آگوست (۹ شهریور) برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول