اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

توزیع 105 تن گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار در آذربایجان‌غربی

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی از توزیع 105 تن گوشت قرمز منجمد گوساله در استان خبر داد و گفت: برای تنظیم بازار در ایام ماه رمضان این میزان گوشت توزیع شد که در حال حاضر کمبودی در بازار وجود ندارد.

توزیع 105 تن گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان‌غربی، داوود قربان‌نژاد با اشاره به اینکه روند توزیع گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اظهار داشت: برای تنظیم بازار گوشت قرمز در ایام ماه مبارک رمضان، توزیع ۱۰۵ تن گوشت قرمز منجمد گوساله در استان آغاز شده است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: هر کیلوگرم ران به قیمت ۸۰۰ هزار ریال و هر کیلوگرم سردست و گردن نیز به بهای ۷۷۰ هزار ریال به عاملین فروش و مراکز عرضه با معرفی‌نامه سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال توزیع است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این شرکت آمادگی خود را در راستای خدمات‌رسانی به صورت تمام وقت در ایام ماه مبارک رمضان اعلام می‌کند و محدودیتی در عرضه گوشت قرمز وجود ندارد، افزود: با تدابیر اتخاذ شده، در صورت افزایش تقاضا برای گوشت قرمز و مرغ منجمد در سطح بازار، از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان این اقلام تأمین می‌شود.

داودنژاد تصریح کرد: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و توزیعی و شبکه‌های توزیع منتخب صنفی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول