اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استقبال حماس از گزارش دیدبان حقوق بشر علیه رژیم صهیونیستی

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گزارش دیدبان حقوق بشر را حلقه‌ای از سلسله گزارش‌ها درباره ارتکاب جرایم نژادپرستانه توسط رژیم صهیونیستی دانست و از جامعه بین المللی خواست این رژیم را بازخواست و مجازات کند.

استقبال حماس از گزارش دیدبان حقوق بشر علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی حماس امروز (سه شنبه) از گزارش دیدبان حقوق بشر استقبال کرد که رفتارهای رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان را آزار و اذیت و نژادپرستی توصیف کرده بود.

«حازم قاسم» در گفت‌وگو با پایگاه خبری اسپوتنیک گفت: حماس از گزارش دیدبان حقوق بشر استقبال می‌کند که با شواهد خود ثابت کرد که رژیم صهیونیستی همیشه از طریق سیاست نژادپرستی و آزار و اذیت علیه فلسطینیان مرتکب جنایات علیه بشریت است.

سخنگوی حماس گفت: این گزارش که از طرف یک نهاد بی طرف و بین المللی صادر شده و به مجموعه‌ای از حقایق و واقعیت‌ها متکی است و بار دیگر روایت فلسطین درباره جرایم غیرانسانی مداوم رژیم اشغالگر علیه فلسطینی‌ها و نقض فاحش و مستمر حقوق بین الملل را ثابت می‌کند.

قاسم گزارش دیدبان حقوق بشر را حلقه‌ای از زنجیره گزارش‌های مشابه در محکومیت رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جرایم غیرانسانی دانست و گفت: جامعه بین المللی باید برای بازخواست و مجازات اسرائیل به دلیل ارتکاب جرایم غیرانسانی اقدام جدی و عملی داشته باشد و به مسئولیت خود در این خصوص عمل کند.

دیدبان حقوق بشر در یک گزارش ۱۲۳ صفحه‌ای تاکید کرد که رژیم صهیونیستی مرتکب جرایم نژادپرستانه شده و از دیوان کیفری بین‌المللی، محاکمه «مسئولان اسرائیلی» را خواستار شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول