اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

چمران: لیست شورای شهر شورای ائتلاف در مجمع 50هزار نفری انتخاب می‌شود/ فعلا نه لیست معلوم است نه سرلیست

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ما کسانی را که حدود 200 تا 300 نفر می‌شوند به مجمع 50هزار نفری ارائه می‌دهیم و مجمع از بین آنها انتخاب می‌کند و اصلاً نه لیست معلوم است و نه سرلیست و تصمیم برعهده خود مردم است.

چمران: لیست شورای شهر شورای ائتلاف در مجمع 50هزار نفری انتخاب می‌شود/ فعلا نه لیست معلوم است نه سرلیست

مهدی چمران نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس و در پاسخ به پرسشی در خصوص وضعیت لیست این شورا برای انتخابات شورای شهر تهران اظهار داشت: ما چون نمی‌نشینیم خودمان انتخاب کنیم و یا گروهی را مسئول کنیم تا لیستی را دربیاورند که البته همیشه هم اینگونه رسم بوده و چون خواستیم اینگونه نباشد که عده‌ای درون یک اتاق لیست را انتخاب کنند، نظر مردم را در مجمعی می‌گیریم که حدوداً به ۵۰ هزار نفر رسیده است و این ۵۰ هزار نفر خودشان یک شهر هستند و خودشان می‌توان نظر صائبی داشته باشند.

وی افزود: بنابراین ما کسانی را که حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر می‌شوند را به این مجمع ارائه می‌دهیم و مجمع از بین آنها  انتخاب می‌کند و اصلاً نه لیست معلوم است و نه سرلیست و تصمیم برعهده خود مردم است  و این اهمیت دادن به نظرات مردم و نوعی مردم سالاری دینی هم هست.

 نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی در خصوص زمان برگزاری مجمع عمومی این شورا خاطرنشان کرد: ما می‌خواستیم تا ۱۵ اردیبهشت ماه این مجمع را برگزار کنیم ولی به خاطر اینکه هنوز عده‌ای اصرار دارند در این مجمع نام‌نویسی کنند ما ۲ یا ۳ روز دیگر تمدید کردیم و ان‌شاءالله در همین اردیبهشت برگزاری مجمع دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول