اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی توسط بسیج در بندرلنگه+ ویدیو

فرمانده سپاه شهرستان بندرلنگه از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی در این شهرستان خبر داد.

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی توسط بسیج در بندرلنگه+ ویدیو

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، امشب به همت بسیج سازندگی هرمزگان و ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان بندرلنگه ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بندرلنگه  توزیع شد. 

حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در حاشیه این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در روز میلاد کریم اهل‌بیت(ع) که مظهر جود صفا و بخش بود به همت بسیج سازندگی هرمزگان و سپاه شهرستان بندرلنگه شاهد توزیع اقلام معیشتی بین نیازمندان شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: از همه برادران عزیز میخواهم در این خصیصه اخلاقی از اولیاء دین تبعیت کنند، اکثر اولیاء دین دو اثر از بندگی خدا بر بدن آن‌ها مانده بود یکی بر پیشانی که اثر سجده بود و دیگر بر دوششان که اثر حمل کیسه‌های غذا بر درب خانه فقرا بود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: ماه رمضان بهترین زمان برای انجام انفاق و کمک به محرومان و تبعیت و تاسی از معصومان (ع) است.

اسحق موذن‌نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان بندرلنگه در ادامه گفت: در راستای رزمایش مواسات و همدلی در قالب برنامه های قرارگاه طرح تحول محلات ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۵۰۰ هزارتومام بین افزاد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.


انتهای پیام/۸۸۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول