اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

عطر ضیافت همدلی در شیراز پیچید/ توزیع ۸ هزار و ۸۰۰ بن کارت، اطعام گرم و بسته معیشتی

نماینده ولی فقیه در فارس در آیین توزیع هشت هزار و ۸۰۰ بن کارت، اطعام گرم و بسته معیشتی به نام ضیافت همدلی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مسجد نصیرالملک شیراز گفت: این مقام کرم و فتوت در خاندان اهل بیت علیهم السلام به ارث رسیده است.

عطر ضیافت همدلی در شیراز پیچید/ توزیع ۸ هزار و ۸۰۰ بن کارت، اطعام گرم و بسته معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله دژکام در این مراسم که شب گذشته همزمان با ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: کریم اهل بیت، امام حسن است، کسی که در خانه‌اش به روی نیازمندان باز بود و در طول عمرش چند بار هرآنچه داشت را در راه خدا بخشید و از صفر شروع کرد.

وی ادامه داد: حضرت شاهچراغ نیز بنا به آنچه در صلوات و دعایشان آمده و می خوانیم، کریم و بخشنده و از اهل بیت پیامبر بوده اند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مردم استان فارس امام حسن مجتبی را مقتدای خود قرار داده اند، اذعان داشت: در بیش از یک سال گذشته شاهد همدلی، همراهی و ایثارگری مردم بوده ایم و تا پیش از این بیش از دو و نیم میلیون بسته معیشتی از اقشار و ارگان های مختلف جهت کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شده و این برنامه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در همین چند روز کمیته امداد امام خمینی فارس ۱۰۰ هزار بسته، ستاد اجرایی فرمان امام در استان بیش از ۲۰ هزار بسته و بسیج و سپاه نیز بالغ بر ۲۰ هزار بسته را در میان اقشار نیازمند توزیع خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس پیرامون موضوع مهم ولایت فقیه تصریح کرد: اطاعت از ولی فقیه در پذیرفتن تبعیت و تصدیق ولی فقیه است که نتیجه آن در دنیا و آخرت انسان موثر خواهد بود.

توزیع ۱۴۰ هزار بسته معیشتی از زمان شیوع کرونا از محل موقوفات فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و دستور موکد نماینده ولی فقیه در استان فارس پیرامون مواسات، همدلی و کمک های مومنانه، همراهی و همکاری ارگان های نظامی و کمیته امداد امام خمینی در فارس از بدو شروع ویروس کرونا حدود ۱۴۰ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات استان فارس با اولویت نقاط کم برخوردار توزیع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نیز بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی تهیه و میان اقشار آسیب‌ پذیر توزیع شده است.

وی با اشاره به شروع دور جدید کمک های مومنانه و توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۰ هزار بسته معیشتی برنامه ریزی شده برای ماه رمضان گفت: هم‌اکنون سه هزار پرس غذای گرم توسط خدام حرم های مطهر در اطراف این حرم ها در حال توزیع است.

این مقام مسوول اذعان داشت: در ادامه ماه مبارک رمضان توزیع ۲۴ هزار پرس غذای گرم از موقوفه علی اکبر قوام با همکاری کمیته امداد، ۱۰ هزار پرس غذای گرم میان ایتام کمیته و بهزیستی و ۲۶۰۰ بن کارت معیشتی با رقم هر کارت ۴۰۰ هزار تومان از موقوفات استان فارس را در برنامه خواهیم داشت.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول