اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیاردی کمیته امداد برای اشتغال محرومین در «میدون»/ برخی تولیدکنندگان خودشان به کالای ایرانی احترام نمی‌گذارند!

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: ما سالهاست که توصیه و تاکید می‌کنیم که مردم کالای ایرانی مصرف کنند اما مشاهده می‌کنیم برخی تولیدکنندگان ایرانی خودشان به کالای ایرانی احترام نمی‌گذارند.

سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیاردی کمیته امداد برای اشتغال محرومین در «میدون»/ برخی تولیدکنندگان خودشان به کالای ایرانی احترام نمی‌گذارند!

حجت‌الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و از داوران مسابقه «میدون» گفت‌وگویی با روزنامه صبح نو انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیاردی کمیته امداد برای اشتغال محرومین در «میدون»

- ما در کمیته امداد امام خمینی(ره) ماموریت داریم تا از کار و فناوری که برای اشتغال محرومین کمک می‌کند تا حد امکان حمایت کنیم.  

- در همین راستا تصمیم گرفتیم که در هر رویداد سرمایه گذاری که در «میدون» برگزار می گردد؛ به حداقل یک نفر از کارآفرینان کمک کنیم.

- برترین کارآفرینی که در اشتغال محرومین فعال تر است به جهت بهره وری و حمایت وام هایی با تسهیلات اهدا می کنیم که البته در برخی رویداد ها تعداد این سرمایه گذاری ها بیشتر هم شده است.

- مجموعا در ۷ رویدادی که توسط میدون برگزار شده گمان می کنم حدود ۱۲ میلیارد سرمایه گذاری داشتیم و هردفعه تلاش می کنیم بتوانیم مبالغ بیشتری را صرف اشتغال هدفمند محرومان کنیم.

برای کسب‌وکارهای شکست‌خورده طرح‌های حمایتی در نظر می‌گیریم 

- شکست یکی از اجزای جدایی ناپذیر کسب و کار است. البته ما در کمیته امداد سعی داریم تا با بررسی دقیق کسب و کار ها درصد شکست را پایین بیاوریم.

- به لطف خدا هم اکنون تنها ۸ درصد از سرمایه گذاری ها موجب شکست شده و یعنی ۹۲ درصد موجب اشتغال زایی محرومین و راه افتادن چرخ اقتصاد گردیده است.

- ما برای کسب و کار های شکست خورده نیز طرح های حمایتی در نظر می گیریم تا دوباره این کسب و کار با همان شکل یا با تغییری به راه بیفتد و چراغ تولیدی خاموش نشود.

 علت خرید بیش از ۹۰درصد کالاهای خارجی فرهنگ خارجی‌پسندی است

- علت خرید بیش از ۹۰ درصد کالاهای خارجی توسط مردم کشور ما قیمت‌ها و یا کیفیت ویژه محصولات خارجی نسبت به محصول مشابه داخلی نیست؛ بلکه علت آن فرهنگ خارجی پسندی است که بین مردم ما جا افتاده.

برخی تولیدکنندگان خودشان به کالای ایرانی احترام نمی‌گذارند!

- بنده معتقدم حرمت متولی به امام زاده اش است.  ما سالهاست که توصیه و تاکید می‌کنیم که مردم کالای ایرانی مصرف کنند اما مشاهده می‌کنیم برخی تولیدکنندگان ایرانی خودشان به کالای ایرانی احترام نمی‌گذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول