اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شناسائی ۶۰۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان ساوجبلاغ

سرپرست توزیع برق شهرستان ساوجبلاغ گفت: ۶۰۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان چهارباغ کشف و ضبط شد.

شناسائی ۶۰۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان ساوجبلاغ

علیرضا شاهرضایی، سرپرست توزیع برق شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ، با اشاره به مصرف برق بالا توسط این دستگاه‌ها، گفت: استفاده غیرمجاز از ماینرهای غیرمجاز نقش مؤثری در افزایش پیک بار در ماه‌های گرم سال داشته و این موضوع موجب تشدید خاموشی‌های ناشی از کمبود نیرو در سطح شهر در نتیجه منجر به نارضایتی مردم می‌شود.

وی ارزش تجهیزات جمع آوری شده را بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و در ادامه افزود: در محدوده آران به سمت زکی آباد تعداد ۶۰۱ دستگاه رمزارز دیجیتال غیر مجاز پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری واحد بازرسی، واحد حراست، حقوقی، کشف و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

این مقام مسؤول در پایان از مردم شریف شهرستان ساوجبلاغ خواست به منظور جلوگیری از خسارات مالی به هیچ وجه از برق شبکه سراسری برای تولید رمز ارز استفاده نکنند و در صورت ادامه مصرف در هر ساعت از شبانه روز منتظر ورود نیروی انتظامی و جمع آوری و ضبط ماینر‌های خود باشند.

شاهرضایی تصریح کرد: تولیدکنندگان رمز ارز می‌توانند با دریافت مجوز و درخواست انشعاب با تعرفه قانونی منطبق با نوع مصرف از حمایت قانون برخوردار باشند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول