اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

۲۸ هزار نفر در ماه خدا میهمان سفره گسترده هم‌نمک شدند/ مشارکت فالوئرها در تهیه و توزیع اقلام

از ابتدای ماه رمضان تاکنون دنبال‌کنندگان طرح خیریه هم‌نمک در اینستاگرام با مشارکت خیران ۲۸ هزار پرس غذا تهیه و بین نیازمندان توزیع کرده‌اند.

۲۸ هزار نفر در ماه خدا میهمان سفره گسترده هم‌نمک شدند/ مشارکت فالوئرها در تهیه و توزیع اقلام

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، شاید چرخیدن در اینستاگرام برای برخی افراد تفریح محسوب شود؛ تفریحی که حتی بیشتر مواقع به نوعی اتلاف وقت و عاملی برای عدم مدیریت انجام امورات زندگی بدل می‌شود. اما در این میان دنبال‌کنندگان(فالوئرهای) صفحه هم‌نمک در اینستاگرام، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هر روز با حضور در این مؤسسه خیریه به پخت، بسته‌بندی و توزیع ۲۸ هزار پرس غذا برای نیازمندان اقدام کرده‌اند.

محمدرضا مشهدی، مدیر طرح هم‌نمک مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) در خصوص اقداماتی که این مؤسسه خیریه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون انجام داده است، گفت: از ابتدای ماه رمضان تا به امروز روزانه دو هزار پرس غذا طبح شده است و این روند تا روز بیست و سوم ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی از اضافه شدن تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و پک‌های افطاری به اقدامات طرح هم نمک خبر داد و گفت: به کمک خیران و دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام طرح هم نمک، امروز هفتم اردیبهشت‌ماه دو هزار بسته معیشتی و پنج هزار بسته افطاری نیز آماده شده که در کنار طبح غذای روزانه، بخشی در تهران و بخشی نیز در شهرستان‌هایی که به واسطه سفرها و بحران‌هایی که در کشور شکل گرفته بود و هم‌نمک حضور داشت و نیازمندان را شناسایی کرد، توزیع می‌شود.

مشهدی ادامه داد: هفته آینده نیز سفری به سه استان کردستان، لرستان و جنوب کرمان(جازموریان) انجام و بسته‌های تهیه شده در این استان‌ها توزیع می‌شود. البته در کنار بسته‌های معیشتی از محل هبه طرح هم نمک اقلامی که قبلاً از سوی مددجویان اعلام نیاز شده بود نیز تهیه شده که در حال بسته‌بندی آنها هستیم و در این سفر به دست نیازمندان خواهیم رساند.

وی در خصوص نحوه مشارکت فالوئرهای هم نمک در تهیه و توزیع اقلام، گفت: از اول ماه رمضان تاکنون روزانه بین ۲۵ تا ۳۰ دنبال‌کننده (فالوئر) در محل هم نمک حضور داشته و مشغول بسته بندی و تهیه غذا و بسته‌های معیشتی هستند. البته تعداد متقاضی‌ها بسیار زیاد بود و به واسطه استقبال خوبی که صورت گرفت، مجبور شدیم داوطلبان را دسته‌بندی کنیم و هر روز یک گروه ۲۵ تا ۳۰ نفره در محل بسته‌بندی و تهیه غذا فعالیت می‌کنند.  

مشهدی همچنین اعلام کرد: هم‌نمک سه ماشین حمل اقلام و غذا دارد اما دنبال‌کنندگان این طرح ۱۱ اتومبیل شخصی خود را برای توزیع اقلام در اختیار طرح هم‌نمک قرار داده‌اند و خود نیز در توزیع به ما کمک می‌کنند.

یادآوری می‌شود؛ خیرین و عموم مردم می‌توانند برای همراهی با این طرح، کمک‌های خود را از طریق شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۲۱۶۵۱۰۵۸ بانک سپه به نام مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) یا سامانه هفت‌هشتاد #۱۰۱۱*۷۸۰* و سامانه آپ #۳۶۷۵۸۲۹*۴*۷۳۳* به دست نیازمندان برسانند.

برای مشاهده فعالیت‌های طرح هم‌نمک همچنین می‌توانید به صفحه این طرح در اینستاگرام به نشانی ham_namak مراجعه و این صفحه را دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری ایکنا

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول