اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی رفع موانع تولید در سمنان

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز به کار سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این استان خبر داد.

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی رفع موانع تولید در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فرامرز محبوبی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری شده است، به‌منظور حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع پیش روی بنگاه‌های تولیدی، سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان هم‌زمان با سراسر کشور در استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: کلیه درخواست‌های واحدهای تولیدی مرتبط با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به غیر از تقاضاهای مرتبط با تسهیلاتی که فرایند اختصاصی خود را در سامانه بهین یاب و هماهنگ دارند، باید از طریق این سامانه به آدرس tashil.stsm.ir پذیرش و دریافت شده و بررسی درخواست‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی نیز از طریق فرایند کاری تعریف‌شده در سامانه هماهنگ صورت پذیرد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی و ایجاد دسترسی روی سامانه برای نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در استان صورت گرفته و آمادگی لازم برای پذیرش درخواست متقاضیان و بررسی درخواست‌ها در سامانه و عملیاتی شدن سامانه ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: به‌منظور جلوگیری از بلاتکلیفی و سردرگمی متقاضیان برای ثبت درخواست خود در سامانه و رفع موانع احتمالی، دبیرخانه کارگروه در استان با استفاده از ظرفیت مراکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان نسبت به راهنمایی و ثبت درخواست متقاضی در سامانه اقدام می‌کند تا هیچ درخواستی بدون ثبت در سامانه در کارگروه مطرح و تصمیم‌گیری نشود.

محبوبی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت این سامانه در استان اظهار کرد: از زمان آغاز فعالیت سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان، ۳۰ واحد تولیدی مشکل‌دار در این سامانه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده‌اند.

او گفت: از این تعداد، ۱۸ درخواست در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان موردبررسی قرار گرفته و در جهت رفع موانع تولید تصمیماتی از سوی اعضا اتخاذ شده و ۱۲ درخواست نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول