اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ازارد: دیدار بازیکنان چلسی واقعا جذاب بود / رئال برای فینال به لندن می رود

ستاره رئال مادرید که شب گذشته توانست مدتی در مقابل تیم سابقش بازی کند در خصوص مسابقه لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی صحبت کرد.

ازارد: دیدار بازیکنان چلسی واقعا جذاب بود / رئال برای فینال به لندن می رود

به گزارش خبرگزاری فارس، ادن ازارد در دیدار برابر باشگاه چلسی تیم سابق توانست نیم ساعتی در ترکیب رئال مادرید بازی کند و پس از مدت‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود.

ادن ازارد پس از تساوی رئال و چلسی اظهار داشت: آنها بازیکنان خوبی دارند که من تقریبا همه آنها را می‌شناسم. به همین دلیل از عملکرد آنها متعجب نشدم. چلسی بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند به خوبی فوتبال بازی کنند اما ما در مادرید نیز آنها را خوب آنالیز کرده و برای این مسابقه آماده شده بودیم.

وی تاکید کرد:‌به نظرم ما اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم گل دوم را به چلسی بزنیم. همیشه دیدن دوستان قدیمی برایم جذاب است. ما سالیان سال با هم دوست بودیم اما اکنون من بازیکن رئال مادرید هستم و فقط به برد فکر می‌کنم. برایم اهمیت ندارد که مقابلم چلسی است یا تیمی دیگر.

ادن ازارد ادامه داد: ما ذهنیت خوبی برای این مسابقات داریم و می‌خواهیم به فینال برسیم. به همین دلیل در بازی هفته آینده در لندن تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برنده مسابقه شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول