اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رد صلاحیت ۱۵۰ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در شهریار

فرماندار شهریار با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت، گفت: از مجموع ۵۴۵ نفر داوطلب ثبت‌نام کننده در انتخابات شوراهای اسلامی برای ۷ شهر این شهرستان، حدود ۲۷ درصد مورد تأیید قرار نگرفته‌اند.

رد صلاحیت ۱۵۰ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاروان انتخابات در شهرستان شهریار در حال حرکت است و اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت کار بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر را در زمان مقرر به انجام رسانده‌اند.

وی افزود: امروز در هشتم اردیبهشت ماه مطابق تقویم ستاد انتخابات کشور نتیجه بررسی هیأت‌های اجرایی و نظارت با ورود اطلاعات به سامانه و تحویل برگه‌های مربوطه به کاندیداهای محترم انجام خواهد گرفت.

فرماندار شهریار بیان کرد: افراد مورد تأیید که کارشان مطابق برنامه ادامه پیدا خواهد کرد اما افرادی که رد صلاحیت شده‌اند از امروز ۴ روز مهلت دارند که با مراجعه به هیأت نظارت استان تهران اعتراض خود را تسلیم کرده تا هیأت نظارت با رسیدگی مجدد نتیجه را به هیأت اجرایی شهرستان اعلام کند.

طاهری تصریح کرد: از مجموع ۵۴۵ نفر داوطلبان ثبت‌نام کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان شهریار حدود ۲۷ درصد (۱۵۰ نفر) از داوطلبان با مستندات موجود مورد تأیید قرار نگرفته‌اند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول