اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پایگاه مقاومت بسیج آلومنیوم المهدی افتتاح شد/ سردار سالاری: کارگران پایه تولید در کشورند

پایگاه مقاومت بسیج شرکت آلومنیوم المهدی با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان به بهره برداری رسید.

پایگاه مقاومت بسیج آلومنیوم المهدی افتتاح شد/ سردار سالاری: کارگران پایه تولید در کشورند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با سومین روز از هفته کار و کارگر و در مراسمی با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، ساختمان جدید پایگاه مقاومت بسیج این مجموعه تولیدی افتتاح شد.

ارسلان شهبازی رییس سازمان بسیج کارگری و ادارات سپاه هرمزگان در این مراسم با اشاره به فعالیت مستمر و چشمگیر کارگران بسیجی شرکت آلومنیوم المهدی به عنوان یکی از واحدهای تولیدی پیشرو در کشورمان، عنوان داشت: کارگران در سال رونق تولید نقشی ویژه در تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ایفا کردند و امسال نیز که سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام گرفته، باز هم نقش کارگران در تحقق ظرفیت‌های ملی کشورمان مهم و کلیدی است.

پس از افتتاح این پایگاه بسیج، سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در بازدیدی از مجتمع آلومنیوم المهدی با تجلیل از نقش کارگران پرتلاش این مجموعه در حفظ تولید و رشد و بالندگی آن با عبور از مشکلاتی که در سال‌های گذشته برای این واحد تولیدی وجود داشت، خاطرنشان کرد: تمامی کارکنان و کارگران این مجموعه در شرایط سخت تولید به مثابه یک رزمنده در جبهه استقلال و عزت کشور هستند.

وی عنوان کرد:کارگران سرمایه اصلی و نیروی محرک اقتصاد کشور هستند و بسیجی بودن صرفا به دارای کارت بسیج نیست بلکه هر کسی که با روحیه جهادی برای کسب روزی حلال تلاش می کند یک بسیجی است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) با تقدیر از نقش مپنا در رفع مشکلات این واحد تولیدی و رفع دغدغه کارگران و مشکلات پیرامونی آن، از مدیران ارزشی و نقش ویژه مپنا در حفظ استقلال و عزت کشور در عرصه اقتصادی و در زمینه‌های گوناگون تشکر کرد و بیان داشت: وقتی روحیه جهادی و اندیشه عزت طلبانه در یک مجموعه حاکم باشد، هیچ مشکلی قادر به توقف کار نیست.

سردار سالاری، رساندن توان تولید این مجموعه به چندین برابر ظرفیت و تحقق جهش تولید به معنای واقعی را حاصل کار جهادی و اندیشه ولایی مدیران و کارگران و کارمندان این مجموعه برشمرد و تصریح کرد: این استان سرشار از ظرفیت‌ها در زمینه‌های مختلف است که با همت، پشتکار جهادی، افزایش خط تولید و توجه بیشتر به صنایع پایین دستی و... زمینه رونق تولید به خصوص برای جوانان توانمند این استان محقق می شود.

حمید مهتدی مدیرعامل شرکت آلومنیوم هرمزگان نیز در این دیدار با قدردانی از نگاه ویژه فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان به بسیج کارگری و کارمندی، رونق تولید در این مجموعه بزرگ صنعتی را حاصل تلاش مضاعف تمامی دست‌اندرکاران این شرکت برشمرد و گفت: متاسفانه در استان هرمزگان نزدیک به 20 سال از احداث و فعالیت شرکت آلومینیوم می گذرد و فقط تعداد دو واحد پایین دست آن هم از ضایعات این کارخانه استفاده می کنند دایر است آن هم و از شمش استفاده نمی‌شود.

وی تأکید کرد: رونق صنایع پایین دستی می‌تواند به اشتغالی چندین برابر ظرفیت فعلی منجر شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول