اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کشف 4 تن چوب جنگلی قاچاق در خانمیرزا/قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی است

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی است از کشف 4 تن و 125 کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 4 تن چوب جنگلی قاچاق در خانمیرزا/قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی است

امیر انتظامی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی شهرستان خانمیرزا در حین گشت‌زنی در جاده اصلی روستای گوشکی، به یک دستگاه کامیون مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی با رعایت نکات ایمنی خودرو را متوقف کردند و مورد بازرسی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 4 تن و 125 کیلوگرم  چوب جنگلی قاچاق کشف، کامیون توقیف و راننده دستگیر شده را پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی دادند.

انتظامی‌نیا با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست‌محیطی زیادی در پی دارد، گفت: از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان محصولات جنگلی، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول