اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اختلاف ملکی در سنندج منجر به قتل شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: اختلاف ملکی در روستای «حسن آباد» شهرستان سنندج منجر به قتل شد.

اختلاف ملکی در سنندج منجر به قتل شد

عبدالله فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: اختلاف ملکی در روستای «حسن آباد» شهرستان سنندج منجر به قتل شد. 

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پیش از ظهر امروز گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از محلات روستای حسن‌آباد شهرستان سنندج واصل شد که بلافاصله مأموران کلانتری 19 شهرستان سنندج و تیمی از پلیس آگاهی استان به محل حادثه اعزام شدند. 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان افزود: مأموران با بررسی های اولیه در محل وقوع سانحه دریافتند 2 نفراز شهروندان با همدیگر نزاع و مشاجره لفظی داشتند که متاسفانه یکی از آنان طرف مقابل را مورد اصابت گلوله قرار می‌دهد و سپس اقدام به خودزدنی کرده است. 

فاتحی بیان داشت: متهمی که اقدام به قتل و سپس خودزنی کرده بود؛ دستگیر شد و بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد. 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه گزارش تحقیقات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد؛ تصریح کرد: بررسی های اولیه حاکی از آن است که این 2 شهروند به علت اختلافات ملکی با همدیگر نزاع داشته‌اند که با خود کنترلی و مناعت طبع می توان از وقوع چنین حوادث ناگواری پیشگیری کرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول