اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کمک مؤمنانه| توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در ورامین

همزمان با میلاد کریم اهل بیت علیه السلام ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در سپاه ناحیه ورامین با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی انجام شد.

کمک مؤمنانه|  توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرگرد مهدی امینی جانشین فرمانده سپاه ناحیه ورامین پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : تعداد 5 هزار بسته تهیه و یک‌هزار عدد آن تاکنون توزیع شده است و مابقی آن در طی ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

وی گفت: تهیه چهار سری جهیزیه کامل، طبخ و توزیع ۱۴ هزار غذای گرم، توزیع حدود ۸ هزار بسته بهداشتی از جمله اقدامات انجام گرفته از ابتدای سال جدید بوده است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: هر یک از ائمه به صفت بارزی معروف هستند اما همه ائمه درمجموع صفات کامل بودند ولی به لحاظ شرایط هر یک به صفت برجسته‌ای مشهور هستند و امام حسن مجتبی علیه السلام جلوه کرامتشان بیشتر نمود داشته است.

وی ادامه داد: سنت خوبی هر ساله در نیمه ماه رمضان گذارده شده است که همه به نوعی به هم‌میهنان نیازمند کمک می‌شود و در دو سال گذشته با توجه به شرایط ویژه کرونا اتفاق بزرگی رقم خورد و اگر رزمایش‌های مؤمنانه نبود چالش بزرگی رقم می‌خورد.

حجت الاسلام محمودی در خصوص انتخابات نیز بیان کرد: جامعه کنونی نیازمند کار است و برای تشکیل دولت جهادی باید همه باید پای کار بیایند.

وی با ابراز تأسف از اتفاقات اخیر و صوت منتشر شده گفت: انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه، قلب مومنین را بدرد آورد و درآینده، قطع یقین دشمنان سوءاستفاده خود را از این قضیه خواهند کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با انتقاد از تصمیمات چند گانه در مورد برگزاری مراسم و نماز در مساجد، افزود:  چرا باید برخی مساجد تعطیل شود در حالی که در این فضاها، باید برای انتخابات روشنگری  کرد و دعوت به حضور و روشنگری مهم است و می‌توان با رعایت تمام شرایط بهداشتی انجام وظیفه کرد.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: دشمن به جنگ باورها آمده است و می‌خواهد ناامیدی را در آستانه انتخابات گسترش دهد در حالی که انقلاب اسلامی و فلسفه وجودی آن مشکلی ندارد اما باید در انتخاب خود دقت کنیم تا دچار وضعیت فعلی نشویم، انقلاب اسلامی پرچم حمایت از مظلوم و دشمنی با طاغوت را به دوش می‌کشد.

وی افزود: نفوذی‌ها از یک سریال می‌ترسند اما بدانند انقلاب صاحب دارد و این انقلاب بنی صدرها، بازرگان‌ها و منافقان‌ را دیده است و شماها برای ایجاد خطر برای انقلاب اسلامی کوچک هستید.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول