اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل کراپ الوند: سال آینده حضوری قدرتمندانه در لیگ خواهیم داشت /لک با توافق خودش جدا شد

مدیر عامل باشگاه کراپ الوند ایرانیان گفت : در جلسه ای که با حضور رضا لک سرمربی این تیم در باشگاه برگزار شد وی جهت کمک و شوک به تیم درخواست کرد که از جمع تیم جدا شود.

مدیرعامل کراپ الوند: سال آینده حضوری قدرتمندانه  در لیگ خواهیم داشت /لک با توافق خودش جدا شد

محسن نخ‌‌باف در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد جدایی رضا لک سرمربی تیم کراپ الوند ایرانیان اظهار داشت: با توجه به نتایج  چند هفته اخیر در مسابقات ، طی جلسه‌ای که با حضور رضا لک در باشگاه برگزار شد دو طرف جهت کمک و شوک به تیم به این نتیجه رسیدند در فضایی کاملاً دوستانه و به صورت توافقی او و دستیارانش از تیم جدا شوند.

مدیرعامل باشگاه کراپ الوند ایرانیان در خصوص گزینه بعدی سرمربیگری این تیم برای ۳ بازی آینده بیان کرد: پس از این اتفاقات منصور مولایی مربی تیم که در اسفند ماه سال گذشته با نظر رضا لک به کادرفنی اضافه شده قرار است این تیم را تا پایان لیگ هدایت کند.مولایی دارای کارنامه قابل قبولی است و در ۳ بازی آینده از وی حمایت خواهیم کرد .

مدیرعامل باشگاه کراپ الوند در خصوص اینکه  رضا لک گفته بود بازیکنان تیم با نظر وی انتخاب نشده بودند اظهار داشت: از همان ابتدا لک بعد از دیدن لیست بازیکنان  مسئولیت را قبول کرد و بعد از آن هم بازیکنانی را که به باشگاه پیشنهاد داد را به تیم اضافه کردیم. پس از قبول هدایت تیم توسط لک بازیکنانی را که از قبل جذب کردیم و مدنظر وی نبودند را با انجام هزینه‌هایی، متقاعد به جدایی کردیم و بازیکنان جدید را به تیم اضافه کردیم.

نخ باف ادامه داد: کراپ در سال اول با انجام هزینه‌‌های معقول به عنوان یک تیم شگفتی‌‌ساز در مرحله نهایی در کنار مدعیان حضور دارد و با تجربه‌ی سال اول حضور در لیگ برتر و الطاف خداوند متعال سعی خواهیم کرد پس از پایان مسابقات برنامه‌ریزی خوبی برای فصل بعد انجام و قدرتمندانه حضور خواهیم داشت.

وی گفت : سازمان لیگ فوتسال با مدیریت آرش جابری در شرایط سخت کرونایی با برنام‌‌ه  ریزی خوب توانست مسابقات را  برگزار کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول