اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

مهلت سه ماهه دادستانی برای نوسازی و تعمیر مدارس منطقه ۱۲ تهران

معاون دادستان تهران از آموزش و پرورش منطقه ۱۲ خواست با توجه به بافت قدیمی منطقه، تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس را در اولویت برنامه‌های عملیاتی خود قرار داده و حداکثر ظرف سه ماه، گزارش کاملی از اقدامات انجام گرفته ارائه کند.

مهلت سه ماهه دادستانی برای نوسازی و تعمیر مدارس منطقه ۱۲ تهران

به گزارش خبرگزاری فارس، رحیم گل زاده، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ تهران در برنامه بازدید از دو مدرسه این منطقه که با حضور حمید شاه منصوری، مدیر و محمدعلی نورایی آشتیانی، معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران انجام گرفت، گفت: رسیدگی به وضعیت فضا‌های آموزشی دارای بافت فرسوده منطقه ۱۲ تهران که نیازمند تعمیر، تجهیز و در موارد لزوم تخریب و بازسازی است؛ در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب تهران قرار گرفته است.

گل زاده بر رسالت اصلی اداره آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی تأکید کرد و افزود: سلامت جسمی و روحی دانش آموزان به عنوان مهمترین رکن این مجموعه از دغدغه‌های دادستانی به عنوان مدعی العموم است.

سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ تهران اضافه کرد: در همین راستا نظارت بر وظایف قانونی دستگاه‌ها و رعایت موازین قانونی و مقررات و نظامات دولتی در تأمین امنیت فضا‌های آموزشی در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود.

گل زاده با اشاره به اینکه به علت قدمت بسیار برخی از بالای مدارس و فقدان استحکام و استاندارد‌های آتش نشانی لازم، هر آن احتمال بروز خطر و حادثه وجود دارد؛ تأکید کرد: ضروری است در اسرع وقت، اداره کل آموزش و پرورش و نیز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران با تعامل و همکاری همه جانبه و با اعمال نظارت مستمر بر ساختمان‌های فرسوده مدارس منطقه ۱۲ تهران تعمیر، تجهیز و در موارد لزوم تخریب و نوسازی مدارس را در اولویت برنامه‌های عملیاتی خود قرار دهد و حداکثر ظرف سه ماه آینده گزارش کاملی از اقدامات انجام گرفته و وضع دیگر مدارس به دادستانی ارائه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول