اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اظهارات ستاره NBA در مورد روزه داری: با روزه گرفتن به وظیفه‌ام عمل می‌کنم+عکس

ستاره مسلمان لیگ بسکتبال NBA اظهارات جالبی را در مورد مسلمانی و روزه‌داری اش عنوان کرد.

اظهارات ستاره NBA در مورد روزه داری: با روزه گرفتن به وظیفه‌ام عمل می‌کنم+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، کایری اروینگ ستاره مسلمان لیگ بسکتبال NBA و تیم ملی آمریکا در اظهاراتی به مسلمان شدن و روزه گرفتن در ماه رمضان پرداخته و برای اینکه می‌تواند این کار را انجام دهد، سپاسگزار خداوند است.

او در نشست خبری در این خصوص گفت: با بسیاری از خواهران و برادران مسلمانم همراهی و مشارکت می‌کنم و زندگی مسالمت آمیزی داریم. روزه گرفتن هم انجام وظیفه‌ام در برابر خداوند است و به آن اعتقاد دارم. روزه داری جزئی از مسلمانی است و خوشحالم که آن را انجام می‌دهم.

گارد راس تیم بروکلین نتز که با تیم ملی آمریکا قهرمانی المپیک و جام جهانی را نیز در کارنامه دارد، عنوان کرد: وقتی روزه می‌گیرید و بازی می‌کنید به این فکر نمی‌کنید گرسنه یا تشنه هستید، بلکه تمام تمرکزتان به بازی است. این کار موجب تحولات گستره در ذهن و قوی تر شدن قدرت ذهنی‌تان می‌شود.

اورینگ سال گذشته در اعتراض به نژادپرستی و کشته شدن چند سیاهپوست در آمریکا در ادامه NBA شرکت نکرد. او در شیوع ویروس کرونا نیز کمک های خیرخواهانه ای را انجام داد و تصاویر آن در رسانه‌ها منتشر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول