اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برای برد وارد زمین می‌شویم/ فرش‌آرا تیمی جوان و دونده است

سرمربی گیتی‌پسند گفت: قطعاً برای برد وارد زمین می‌شویم؛ اگر بخواهیم در جمع مدعیان بمانیم باید هر ۳ امتیاز بازی را بگیریم هرچند می‌دانیم که بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم.

برای برد وارد زمین می‌شویم/ فرش‌آرا تیمی جوان و دونده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی با تیم فرش‌‌آرا مشهد اظهار داشت: با همان تعداد نفرات که همیشه بوده‌ایم امروز هم به میدان می‌رویم؛ بازی بسیار سختی است؛ فرش‌آرا تیمی جوان و دونده است که این کار را برای ما سخت می‌کند، مربی خوبی دارد و توانسته با بازیکنان جوان خوب کار کند.

سرمربی گیتی پسند افزود: قطعاً برای برد وارد زمین می‌شویم؛ اگر بخواهیم در جمع مدعیان بمانیم باید هر ۳ امتیاز بازی را بگیریم هرچند می‌دانیم که بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم.

وی در خصوص مصدومان و محرومان در این بازی بیان داشت: بهروز جعفری را بخاطر مشکل قلبی، قدرت بهادری پارگی رباط صلیبی و وحید شفیعی را به‌دلیل مصدومیت و عباسی به‌دلیل موارد انضباطی در اختیار نداریم ولی بقیه بازیکنان در اختیار تیم هستند.

شمسایی در خصوص وضعیت خود برای حضور در جمع بازیکنان خاطر نشان کرد: در بازی با مس و کراپ به دلیل مصدومان زیادی که داشتیم خواستم کمک حال تیم باشم، در کل وحید شمسایی مهم نیست، تیم گیتی پسند مهم است.

سرمربی گیتی‌پسند در پایان گفت: امیدوارم بازی خوب و جذابی باشد و تماشاگران لذت ببرند؛ بازی هم زمان خوبی است و همه میتوانند تماشا کنند؛ امیدوارم هرکس که تلاش می‌کند و حقش است به به موفقیت برسد.

برای یک بازی خوب آماده‌ایم و تمام تلاشمان را می‌کنیم

مجید مرتضایی در رابطه با آخرین وضعیت تیم فرش‌آرا پیش از بازی با گیتی پسند بیان داشت: تمرینات خوبی را در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم و برای یک بازی خوب آماده‌ایم، همان‌طور که در بازی مقابل مس سنگون بازیکنان تمام تلاششان را کردند؛ برای هر ۳ امتیاز بازی می‌رویم و قطعاً به دنبال امتیاز کامل بازی هستیم.

سرمربی فرش‌آرا ادامه داد: می‌دانیم بازی سختی داریم و پیش‌بینی‌اش را کرده‌ایم؛ تیم گیتی‌پسند از تیم‌های خوب لیگ است و قطعاً بازی دشواری با این تیم خواهیم داشت، برای هر مسئله‌ای آماده‌ایم.

وی افزود: در دیدار رفت با این تیم مساوی کردیم و در یک دقیقه پایانی می‌توانستیم مساوی را با پیروزی عوض کنیم، در این بازی هم به کسب هر ۳ امتیاز امیدوار هستیم.

مرتضایی در خصوص مصدومان و محرومان اظهار داشت: دو بازیکن مصدوم داریم ولی علی ابراهیمی به این بازی رسیده، کاپیتان تیم، سعید سروری را هم بخاطر ۴ اخطاره بودن در اختیار نداریم، ولی آماده‌ایم برای یک بازی خوب و امیدواریم کسانی که این بازی در از تلویزیون تماشا می‌کنند لذت ببرند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول