اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رأی نماد درخشان انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از رأی به‌عنوان یکی از نمادهای درخشان انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: رأی دادن و انتخابات باشکوه بیانگر پشتیبانی مردم از انقلاب است.

رأی نماد درخشان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی در آیین اهدای بسته‌های معیشتی کمک مومنانه در مسجد امیرالمومنین(ع) ساوه با بیان اینکه در ایام نزدیکی انتخابات دشمن برای ملت و کشور خواب‌هایی دیده است، اظهار کرد: دشمنان سناریوهایی برای ایجاد دوقطبی در جامعه دارند و با توجه به مشکلاتی که خصوصاً در بخش کارگری و پیشکسوتان وجود دارد با سوءاستفاده آن را به سمت اعتراضات و مسیری که مد نظرشان هست بکشانند.

وی با بیان اینکه نقش خواص و مردم در این روزها بیشتر از قبل نمایان می‌شود تا با پیگیری مشکلات از راه اصلی و درست بیان کردن مشکلات از ریختن آب در آسیاب دشمن جلوگیری کنند، افزود: متأسفانه بعضاً شعارهای برخی فریب خورده ها به سمت شعارهای دلخواه دشمنان هدایت می‌شود که باید جلوی این امر را گرفت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه نحوه بیان مشکلات صنفی و معیشتی بعضاً به دلخواه دشمنان بیان می‌شود،گفت: این نشان از نفوذ دشمن است لذا باید با اتخاذ تدابیر لازم از این شرایط پیچیده و سختی که داریم‌ عبور کنیم.

کریمی از رأی به‌عنوان یکی از نمادهای درخشان انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: رأی دادن و انتخابات باشکوه بیانگر پشتیبانی مردم از انقلاب است و دشمن تلاش می‌کند تا به هر نحوی حضور مردم را کاهش دهد و با  پررنگ کردن این موضوع با نظام اسلامی به مقابله بپردازد.

وی با اشاره به اینکه کسی منکر مشکلات موجود نیست افزود: باید تلاش کنیم در این وانفسا صحیح را از ناصحیح تشخیص دهیم و با بیان و پیگیری دقیق مشکلات از فتنه‌ها جلوگیری کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی  همچنین ابراز امیدواری کرد مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر نظام را روسفید کنند تا با روی کار آمدن یک دولت انقلابی، با انگیزه و با برنامه از مشکلات فعلی عبور کنیم.

کریمی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی ۴۲ اقدام اساسی صورت گرفته است، گفت: بالغ‌بر ۳۰۰ هزار بسته معیشتی و ۱۳۰۰ سری جهیزیه توزیع شده و برای ۱۸۰ خانوار محروم نیز مسکن ساخته شده است.

وی تصریح کرد: ترمیم ۲۰۰ هزار مسکن نیازمندان، تهیه ۲۵ هزار بسته لوازم‌التحریر، خرید و اهدای ۴۵۰۰ تبلت و موبایل و کمک در بحث کنترل کرونا از دیگر فعالیت‌های بسیج در سطح استان بوده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک نیز بالغ‌بر ۱۲ هزار بسته توزیع خواهد شد و هدف‌گذاری طبخ و توزیع ۱ میلیون پرس غذا توسط هیئت‌ها نیز برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی است در این مراسم ۱۰۰۰ بسته معیشتی شامل ۱۲ قلم کالا بین نیازمندان از قبل شناسایی شده توزیع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول