اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شهید مطّهری اسوه عالمان زمان خویش بودند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرخمیر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز تشکیل به درایت معمارکبیر انقلاب درپستی وبلندی های نظام مقدّس میهن اسلامی نقش آفرین بود چرا که امام خمینی (ره) از همان اوّل هدف‌شان تربیت نیروهایی بود که در زمینه جهاد اصغر و اکبر و هم در زمینه جنگ نرم و بصیرت روز افزون آماده و فعال باشند.

شهید مطّهری اسوه عالمان زمان خویش بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محیائی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز تشکیل به درایت معمارکبیر انقلاب درپستی وبلندی های نظام مقدّس میهن اسلامی نقش آفرین بود چرا که امام خمینی (ره) از همان اوّل هدف‌شان تربیت نیروهایی بود که در زمینه جهاد اصغر و اکبر و هم در زمینه جنگ نرم وبصیرت روز افزون آماده و فعال باشند، لذا این رسالت را به عهده کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه نهادند و همزمان با شروع این هفته مبارک از ۶ اردیبهشت زمینه گسترش فرهنگ انقلاب و اسلام توسط این عزیزان را فراهم کرده است.

وی افزود: رسالتی که روز به روز با فعالیت‌های دشمنان دین سنگین تر می شود همانطور که  شهید ارجمند  مطّهری  چنین  وظیفه‌ای را در جامعه اسلامی به عهده داشت او که  شخصیّتی بود ذو ابعاد که دانشگاهیان، حوزوی‌ها و قشرهای مختلف مردم از فیض وجودش بهره مند شده و اکنون نیز آثار او پاسخ بسیاری از شبهات و مسائل گوناگون روز را ارائه می‌دهد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرخمیر با اشاره به روایت معروف امام صادق (ع) که می فرمایند  [العالمُ بِزمانهِ لاتَهجُمُ علیهِ اللَّوابِس]  (شبهات به کسی که زمان خود را بشناسد نمی رسد) تصریح کردند :شهید مطّهری اسوه ی عالمان در زمان خویش بودند چرا که هر شبهه ای با موضوع علمی،اعتقادی و سیاسی... وقتی مطرح می شد ایشان پاسخ دقیق و منطقی داشت، امروز نیز عالمان و خواص باید مثل ایشان زمان شناس بوده و دشمنان قسم خورده این مردم را مأیوس کنند چرا که قطعا معاندان می‌خواهند مشارکت مردم در انتخابات پیش رو کمرنگ باشد ولی مردم بصیر و همیشه در صحنه بار دیگر آنها را مفتضح خواهند کرد.

حجت الاسلام محیایی با تبریک هفته معلّم مصادف بادوازدهم اردیبهشت ماه افزودند: افتخاراستادفیلسوف مطّهری معلّم بودن بود ولی معلّمان عزیز ما می دانند که رسالتشان تعلیم و تربیت است ،و این دو مقوله هست که آینده ی هر جامعه ای را می سازد ومعلّم خود عالمی است که اگر ربّانی و تربیت یافته صحیح اسلامی نباشد متعِلِّم و جامعه را نابود می‌کند لذا تربیت سیاسی بصیرتی دانش آموزان نیز برای حفظ تمام داشته‌های این مردم و نظام مقدّس اسلامی امری ضروری است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول