اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

رونمایی از مستند سعادتمندان/ تصویری متفاوت از زندگی علامه حسن زاده آملی

مستند «سعادتمندان» با حضور فرزند علامه حسن زاده آملی در ویژه برنامه افطار شبکه قرآن رونمایی خواهد شد.

رونمایی از مستند سعادتمندان/ تصویری متفاوت از زندگی علامه حسن زاده آملی

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز 15 ماه مبارک رمضان در برنامه ضیافت ، از مستند ۴قسمتی سعادتمندان ویژه مروری بر زندگی علامه حسن زاده آملی رونمایی میشود . در این برنامه فرزند بزرگوار علامه حسن زاده آملی  نیز حضور خواهند داشت.

مستند «سعادتمندان» درباره ابعاد مختلف زندگی علامه حسن زاده آملی تولید و در ۴ قسمت 50 دقیقه ای دوران کودکی، آغاز طلبگی و سیر زندگی علمی این عالم بزرگوار را روایت می کند.همچنین تحقیقات ایشان در زمینه های علمی نجوم و ریاضیات، فلسفه و عرفان و ادبیات را معرفی می کند و در بخشی هم به دیوان اشعار ایشان می پردازد.
تصویربرداری این مستند فاخر در تهران، آمل و قم صورت گرفته و دوران کودکی و جوانی ایشان در یک مجموعه نمایشی بازسازی شده است در این مستند با 20 نفر از شاگردان ایشان در حوزه های مختلف علمی نیز مصاحبه شده است.

مستند سعادتمندان به تهیه کنندگی و کارگردانی امید ملکوتی کاری از گروه علوم قرانی شبکه قرآن است که از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد و همچنین علاقمندان میتوانند این مستند فاخر را از پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس www.qurantv.ir دریافت نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول