اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فرماندهان ارتش صهیونیستی: حزب‌الله تفکر جنگاوری خود را توسعه داده است

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در نشست با رئیس ستاد مشترک این رژیم گفتند که حزب‌الله لبنان تفکر جنگاوری خود را توسعه داده و تلاش دارد از راههای جدید خود را به مرز سرزمین اشغالی برساند.

فرماندهان ارتش صهیونیستی: حزب‌الله تفکر جنگاوری خود را توسعه داده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین اشغالی امروز (چهارشنبه) در نشستی با حضور «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم حضور یافتند.

به نوشته عرب۴۸، این افسران در این نشست گفتند که حزب الله لبنان از راههها و محورهای جدیدی از جمله کوهها و مناطق ناهموار و صعب العبور برای رسیدن به مناطق مرزی با سرزمین اشغالی بهره می‌برد که پیش از این از آن‌ها استفاده نمی‌کرد.

به گفته افسران ارتش صهیونیستی، حزب‌الله لبنان از چوپانان محلی و همچنین تیم‌های شناسایی برای جمع‌آوری اطلاعات از نیروهای اسرائیلی و فعالیت‌هایشان در مناطق مرزی استفاده می‌کند و همزمان تفکر و برنامه وسیع و جدیدی برای به زحمت انداختن نیروهای ارتش صهیونیستی دارد.

وبسایت عبری‌زبان واللا، در این باره نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی به این درک رسیده است که حزب‌الله تفکر جنگاوری خود را برای وارد کردن نیروهای خود به درگیری‌ها توسعه داده است. به شکلی که یک تهدید واقعی برای شهرک‌ها و پایگاههای ارتش صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان به شمار می‌رود.

به عقیده ارتش صهیونیستی، علی‌رغم اینکه حزب‌الله با مشکلات مخصوص خود مواجه است، اما همزمان سناریوهای مختلفی را برای ورود به درگیری‌ نظامی آماده و طراحی کرده است که از جمله آن‌ها هدف گیری سربازان اسرائیلی، یا ریابش و یا نفوذ به دورن نیروهاست. هدف‌گیری پهپادهای ارتش صهیونیستی نیز یکی دیگر از برنامه‌های حزب‌الله است.

همچنین به گفته فرماندهان ارتش صهیونیستی، حزب‌الله لبنان با احتیاط گام بر می‌دارد و همزمان از پهپادها برای جمع‌آوری اطلاعات بهره می‌گیرد و می‌خواهند تا ارتش اسرائیل را آزموده و میزان عکس‌العملش را بسنجند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول