اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سسما: فولاد چیزی از السد و النصر کم نداشت/می توانستیم شاگران ژاوی را در هم دو دیدار شکست دهیم

مربی تیم فوتبال فولاد گفت: مقابل السد و النصر چیزی کم نداشتیم و می توانستیم مقابل شاگردان ژاوی در هر دو دیدار پیروز شویم.

سسما: فولاد چیزی از السد و النصر کم نداشت/می توانستیم شاگران ژاوی را در هم دو دیدار شکست دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس، یوسو سسما مربی تیم فولادخوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الوحدات اردن گفت: ما با همان انگیزه همیشگی فردا به میدان می‌رویم، با توجه به اینکه احتمال صعود وجود ندارد اما بازیکنان ما همه تلاش خود را می‌کنند تا با پیروزی و یک خاطره خوب مسابقات را ترک کنیم. هدف اصلی ما این بود که تیم پر قدرت العین را شکست بدهیم و در مسابقات گروهی حاضر باشیم که این کار را با قاطعیت انجام دادیم. ما خواستیم امسال در مرحله گروهی حاضر شویم و برای بازیکنان و باشگاه فولاد تجربه اندوزی برای موفقیت بیشتر کنیم تا در سال‌های آتی نتایج بهتری بگیریم. هدف ما ارائه بهترین عملکرد تیمی بود تا به تیمی که ساخته ایم هم خودمان و هم هواداران‌مان افتخار کنیم. 

وی افزود: قطعا می‌دانستیم در یک گروه سخت با السد و النصر دو مدعی قهرمانی حضور داریم اما در زمین مسابقه نشان دادیم که دست کمی از این دو تیم در قدرت با تمام ستاره هایشان نداریم. این دو تیم با داشتن بازیکنان گرانقیمت و باتجربه به این مسابقات آمدند اما این مسابقات برای بازیکنان ما تجربه مهم و گرانبهایی خواهد شد چرا که اکثر آن‌ها تجربه این چنینی نداشتند. در مجموع با این دو تیم خوب مبارزه کردیم.

سسما افزود: اگر یک مقدار خوش شانس بودیم می‌توانستیم در هر دو بازی با السد پیروز باشیم. در بازی اول مقابل السد روی یک توپ مرده گل خوردیم و این نهایت بدشانسی بود. در دو بازی با النصر هم فکر می‌کنم حق ما امتیازات بیشتری بود.
وی در انتها گفت: تیم ما طبق معمول با انگیزه فراوان و با نظم همیشگی پا به این مسابقه خواهد گذاشت و بردن در دیدار برابر الوحدات هدف ماست تا با خاطره خوب و شیرین به ایران بازگردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول