اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

همسر مرحوم کامبیز رحیمی: فکر نمی کردم به این سادگی همسرم را فراموش کنند

همزمان با پنجمین سالگرد درگذشت کامبیز رحیمی مربی دلسوز فوتبال شهرستان بندرعباس اعضای هیات فوتبال شهرستان به همراه جمعی از ورزشکاران با حضور بر سر مزارش با خانواده آن مرحوم دیدار و یاد آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.

همسر مرحوم کامبیز رحیمی: فکر نمی کردم به این سادگی  همسرم  را فراموش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در پنجمین سالگرد درگذشت کامبیز رحیمی مربی دلسوز فوتبال شهرستان بندرعباس اعضای هیات فوتبال شهرستان با حضور بر سر مزارش با خانواده آن مرحوم دیدار و یاد آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.

دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس ابتدا پیام همدردی احمدی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان خدمت خانواده مرحوم کامبیز رحیمی ابراز داشت. 

اسماعیل مرادی با اشاره به نقش موثر استاد کامبیز رحیمی در پرورش و رشد و پیشرفت بازیکنان نوجوان و جوان فوتبال شهرستان بندرعباس درگذشت ایشان را خسارتی غیرقابل جبران برای فوتبال شهرستان بندرعباس دانست. 

در این دیدار همسر مرحوم کامبیز رحیمی با اظهار گله و دلتنگی نسبت به برخی بی مهری ها  اظهار داشت:  فوتبال عشق و زندگی مرحوم رحیمی بود به همین دلیل هرگز فکر نمی کردیم به این سادگی ایشان را فراموش کنند.

وی ادامه داد : حتی مدرسه فوتبال ایشان را به بهانه اجاره زمین گرفته اند و هم اکنون در حال حاضر مدرسه فوتبالی که مجوز فعالیت دارد و بنام ایشان است بصورت راکد و بلااستفاده مانده است.

همسر مرحوم رحیمی اظهار داشت:  تنها دغدغه خانواده، ادامه فعالیت مدرسه فوتبال مرحوم  می باشد و به دنبال هیچ منفعتی از آن نیستیم، دلیل ما فقط ادای دینی به عشق و علاقه ایشان نسبت به تربیت و تعلیم بازیکنان علاقمند به رشته فوتبال است. 

اسماعیل مرادی در توضیح این مسئله و دغدغه خانواده  استاد رحیمی گفت: هیات فوتبال شهرستان بندرعباس تمامی تلاش و همکاری و رایزنی خود را با خانواده آن مرحوم جهت شروع مجدد فعالیت مدرسه فوتبال  کامبیز رحیمی انجام خواهد داد. 

در این دیدار سبحان کوهی مسوؤل کمیته استعدادیابی و جوانان ، فرزاد مسافری مسئول کمیته آموزش ، محمد نظری مسئول امور اداری هیات فوتبال شهرستان بندرعباس ، دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس را همراهی کردند. 

در ادامه دبیر و اعضای هیات فوتبال شهرستان بندرعباس با حضور بر سر مزار مرحوم جهانبخش کواری و حسین عطایی یاد و خاطره این دو عزیز از دست رفته را نیز گرامی داشتند.
 

انتهای پیام / 88071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول