اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بیانیه گروههای مقاومت فلسطین: انتخابات به هیچ وجه نباید به تعویق بیفتد

گروههای مقاومت فلسطینی در بیانیه مشترکی تأکید کردند که انتخابات پارلمانی فلسطین تحت هیچ شرایطی نباید به تعویق بیفتد.

بیانیه گروههای مقاومت فلسطین: انتخابات به هیچ وجه نباید به تعویق بیفتد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مقاومت فلسطینی امشب (چهارشنبه) در بیانیه مشترکی، تأکید کردند که انتخابات پارلمانی در هر شرایطی باید در موعد مقرر خود برگزار شود.

به نوشته وبگاه معا، در این بیانیه آمده است: «باید به موعد مشخص شده برای برگزاری انتخابات و همچنین توافقات ملی احترام گذاشت و همچنین انتخابات باید در بیت‌المقدس اجرا شود و برگزاری انتخابات در این شهر موجب خواهد شد تا بیت‌المقدس به میدان مبارزه با اشغالگری تبدیل شود».

گروه‌های مقاومت همچنین تأکید کردند که فلسطینیان باید حق خود را از «پایتخت ابدی فلسطین» استیفا کرده و طرح معامله قرن را به شکست بکشانند.

رژیم صهیونیستی به بهانه اینکه هنوز کابینه این رژیم تشکیل نشده، امکان تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری انتخابات پارلمانی فلسطین در بیت‌المقدس را ندارد و باید انتخابات به تعویق بیفتد.

«موسی ابومرزوق» نائب رئیس حماس در خارج فلسطین نیز امروز بر مخالفت این جنبش با به تعویق انداختن انتخابات فلسطین تحت هر بهانه‌ای تاکید کرد و گفت: «شکست فرآیند انتخابات برای آینده آشتی فلسطین و اهداف آن عواقب بدی خواهد داشت.»

انتخابات پارلمانی فلسطین قرار است پس از ۱۵ سال وقفه، در تاریخ بیست‌ودوم می ۲۰۲۱ (یکم خرداد ۱۴۰۰)، انتخابات ریاستی در تاریخ سی‌ویکم جولای ( ۹ مرداد ۱۴۰۰) و همچنین انتخابات شورای ملی در روز ۳۱ آگوست (۹ شهریور) در فلسطین برگزار شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول