اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف3 کانتینر چای قاچاق در بندرعباس

با تیزهوشی مأموران انتظامی بندرعباس مقدار 67 تن و 820 کیلوگرم چای قاچاق از3دستگاه کانتینر در این شهرستان کشف شد.

کشف3 کانتینر چای قاچاق در بندرعباس

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد اعضای یک باند سازمان یافته دریافتند اعضای این باند با سند سازی و ایجاد پرونده های جعلی کالای قاچاق را از طریق مبادی رسمی کشور وارد کرده‌اند.

وی افزود: مأموران با رد زنی دقیق و اشراف اطلاعاتی ۳ دستگاه کانتینر که با این شگرد از مبادی رسمی ترخیص و در حال خروج از استان به سمت استان های مرکزی کشور بودند راشناسایی و تحت تقیقب قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: طی هماهنگی قضائی مأموران در یک اقدام ضربتی کانتینرهای مذکور را در "ایستگاه بازرسی شهید میرزایی"شهرستان بندرعباس متوقف و جهت بررسی تکمیلی به داخل محوطه یگان هدایت کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بررسی کارشناسی از مدارک و اظهارات رانندگان، قاچاق بودن این محموله برای مأموران محرز و در بازرسی از خودروها مقدار 67 تن و 820 کیلو چای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن دستگیری 3متهم در این رابطه، خاطرنشان کرد: توجه مردم به استفاده از کالای ایرانی و تولیدات داخلی، در مسیر رشد، تولید و شکوفایی ملی، آثار و نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت و هموطنان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول