اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ساده کردن قوانین لازمه رفع موانع تولید/ به جای شعار عمل کنیم

معاون وزیر صمت با تأکید بر اینکه ساده کردن قوانین باعث روی ریل افتادن کارها و رفع موانع تولید می‌شود گفت: در حوزه تولید حرف زدن فایده‌ای ندارد و باید کار را عملیاتی جلو برد لذا بازاریابی و فروش تولیدات داخلی با پویایی صنعت کمک می‌کند و باعث شتابان شدن تولید خواهد شد.

ساده کردن قوانین لازمه رفع موانع تولید/ به جای شعار عمل کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، محمد دامادی صبح امروز در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در ساوه در جمع خبرنگاران رفع قوانین مزاحم و بازنگری در برخی دستورات را از الزامات مانع‌زدایی دانست و گفت: مجموعه‌های تولیدی در کشور در صورت اصلاح برخی قوانین مصوب مجلس، هیئت‌وزیران یا وزارتخانه صمت می‌توانند قدم‌های بلندی در زمینه تولیدی و اقتصادی بردارند.

وی با بیان اینکه مدیریت نادرست کشور را بیمار خواهد کرد افزود: چنانچه در اجرای مصوبات و برنامه‌ها تصمیمات درست اتخاذ شود به اصطلاح نسخه‌ای شفابخش را به جامعه تزریق خواهیم کرد که همین امر لازمه بهبود وضعیت اقتصادی خواهد بود.

معاون وزیر صمت با تأکید بر اینکه تلاش مضاعف و هم‌افزایی بین دستگاهی خود عاملی برای رونق تولید خواهد بود بیان کرد: دلالی‌ها به کشور آسیب زده و کسانی که تنها به اهداف خود فکر می‌کنند باعث ایجاد مشکلات می‌شود اما عشق و علاقه به تولید است که می‌تواند باعث شکوفایی اقتصادی شود.

دامادی ادامه داد: در صورت حمایت از تولیدکننده می‌توانیم به کسب و کارها رونق دهیم لذا با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری چند سال اخیر با عنوان تولید و حمایت از تولید داخلی، اهمیت این موضوع چند برابر مشخص می‌شود.

دامادی با تأکید بر اینکه ساده کردن قوانین باعث روی ریل افتادن کارها و رفع موانع تولید است افزود: در حوزه تولید حرف زدن فایده‌ای ندارد و باید کار را عملیاتی جلو برد لذا بازاریابی و فروش تولیدات داخلی با پویایی صنعت کمک می‌کند و باعث شتابان شدن تولید خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز در این نشست با اشاره به اینکه تولید رنگ آستر خودرو در این کارخانه برای اولین بار انجام خواهد شد گفت: هفته گذشته کلنگ توسعه این شرکت برای تولید رنگ آستر خودرو بر زمین شده شد و امیدواریم با ارائه تسهیلات مناسب روند آغاز پروژه به سرعت انجام شود.

علی میرزایی با اشاره به اینکه شهرستان ساوه به لحاظ دارا بودن بزرگترین شهر صنعتی کشور و شهرک‌های صنعتی در خصوص شعار سال به طور جدی وارد عمل شده است افزود: استراتژی مدیران در شهرستان نیز حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است و برای برطرف کردن مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت محار سازان آریا نیز با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا دو سال آینده خط مورد نیز به فاز عملیاتی برسد گفت: جوانان کشور را در این حوزه دور هم جمع کرده تا یک کار بزرگ را انجام دهیم چراکه در زمینه صادرات و واردات دچار مشکل بودیم و تصمیم گرفتیم در صنعت رنگ خودکفا شویم

نادر میلانی افزود: در صورتی که حمایت واقعی از تولید صورت بگیرد و قوانین دست و پاگیر در این عرصه کاهش پیدا کنید قطعاً به خودکفایی کامل خواهیم رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول