اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«لبخند رضایت» بر لبان دانش‌آموزان نیازمند بیرجند/ پخت و توزیع ۱۲ هزار غذای گرم

مسؤول گروه جهادی شهدای فرهنگی شهرستان بیرجند از پخت ۱۲ هزار غذای گرم در شب شهادت امام علی(ع) تحت عنوان پویش بزرگ لبخند رضایت جهت توزیع بین دانش‌آموزان محروم و نیازمندان بیرجند خبر داد.

«لبخند رضایت» بر لبان دانش‌آموزان نیازمند بیرجند/ پخت و توزیع ۱۲ هزار غذای گرم

علی‌اکبر مجدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با بیان اینکه کارهای مردمی و جهادی زیادی در سطح آموزش و پرورش برای دانش آموزان نیازمند انجام می‌گیرد، اظهار داشت: با توجه به پراکنده بودن برخی برنامه‌ها و جلوگیری از موازی‌کاری ها تصمیم به تاسیس یک گروه جهادی در سطح آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گرفتیم.

وی افزود: گروه جهادی «شهدای فرهنگی» در اسفند ۹۹ با اعلام همکاری مستقیم حدود ۱۰۰ نفر از همکاران فرهنگی در سطح آموزش و پرورش بیرجند شکل گرفت و اهداف آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، امور خیریه و عمرانی را به عنوان نقشه راه تعیین شد.

مسؤول گروه جهادی شهدای فرهنگی شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: از آغاز فعالیت این گروه تاکنون چند بسته البسه و معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

مجدیان عنوان داشت:  با توجه به مصادف شدن هفته گرامیداشت مقام معلم و لیالی قدر با همکاری گروه جهادی غدیر تصمیم به پخت ۱۲ هزار غذای گرم در شب شهادت مولای متقیان تحت عنوان پویش بزرگ لبخند رضایت گرفتیم تا با یاری خدا به دست دانش‌آموزان محروم و نیازمندان سطح شهر و حاشیه بیرجند برسد.

وی با بیان اینکه در این راستا همراهی هیئت ابوالفضلی، مسجد امام صادق(ع) و هیئت حسینی حاجی آباد را خواهیم داشت، تصریح کرد: این غذاها به واسطه مراکز نیکوکاری مساجد توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول