اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ارتش حداقل ۵ بیمارستان صحرایی در کشور احداث می‌کند

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی حداقل پنج بیمارستان صحرایی به‌ منظور مقابله با بیماری کرونا در کشور احداث کند.

ارتش حداقل ۵ بیمارستان صحرایی در کشور احداث می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی صبح امروز در ارتباط ویدئوکنفرانسی بیمارستان صحرایی ارتش منطقه اصفهان گفت: به روح همه شهدای عرصه سلامت درود می‌فرستیم و به  کادر درمان جبهه سلامت از جمله همکارانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران که به صورت مستقیم در خط مقدم قرار دارند، خدا قوت می‌گوییم.

وی افزود: ارتش در همه حوادث در کنار مردم قرار داشته و در بیماری کرونا نیز در کنار مردم است و با عزم و اراده و توانایی کمک‌های بیشتری به مجموعه بهداشت و درمان در این خصوص خواهد کرد‌.

موسوی با تقدیر از تلاش‌های ارتش منطقه اصفهان در احداث بیمارستان صحرایی، خطاب به فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حداقل پنج بیمارستان با هماهنگی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و استانداران در کشور احداث شود و تا از این طریق بخشی از بار مسؤولیت از مجموعه بهداشت و درمان کم شود.

وی با اشاره به گزارش ارائه‌شده از احداث بیمارستان ۱۲۰ تخت‌خوابی در اصفهان توسط ارتش، ادامه داد: این اقدام الگوی خوبی برای بهره‌وری بیشتر از توانایی‌های ۲ طرفه ارتش و کادر درمان در حوزه مدیریت بیماری کرونا است.

 

وی اضافه کرد: همچنین فرمانده نیروی زمینی به عنوان فرمانده میدان با توجه به شناخت از ظرفیت‌های انسانی ارتش در تأمین نیروی انسانی موردنیاز مجموعه بهداشت و درمان اقدامات لازم را انجام دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین امروز از بخش‌های بیمارستان صحرایی ارتش بازدید کرد. امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این ارتباط بر تسریع در اجرایی شدن دستورات فرمانده کل ارتش تأکید کرد.

 

همچنین طاهره چنگیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این ارتباط ویدئوکنفرانسی خواستار تأمین نیروی انسانی موردنیاز مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از بین کادر وظیفه پرستار و پزشک شد.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مجری احداث بیمارستان در این مراسم گفت:  هر یک از تخت‌های این بیمارستان ۱۲۰ تخت‌خوابی دارای امکانات آی‌سی‌یو است.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی افزود: این بیمارستان ظرف مدت ۵ روز آماده‌سازی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص۲۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول