اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سارقان منازل خالی از سکنه منطقه دربند مهدی‌شهر دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری هر چهار عضو باند سرقت از منازل خالی از سکنه منطقه ییلاقی دربند شهرستان مهدی‌شهر و کشف ۱۱ فقره سرقت منزل خبر داد.

سارقان منازل خالی از سکنه منطقه دربند مهدی‌شهر دستگیر شدند

رضا بینقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی سرقت از چند باب منزل خالی از سکنه در منطقه ییلاقی دربند مهدی‌شهر، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان پیگیری موضوع را به‌طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و تخصصی یکی از سارقان سابقه‌دار شهرستان مهدی‌شهر که ساکن سمنان است، را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان ادامه داد: با یک هفته تعقیب و مراقبت مداوم و کنترل‌های نامحسوس مأموران سرانجام مخفیگاه متهم شناسایی شد و عملیات دستگیری وی پس از انجام هماهنگی‌های لازم به مرحله اجرا درآمد.

بینقی از دستگیری متهم در عملیاتی غافلگیرانه و انتقال این سارق سابقه‌دار برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی خبر داد و گفت: در تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های صورت‌گرفته مشخص شد که متهم به همراه سه همدست خود با تشکیل باندی سراغ خانه‌های خالی از سکنه منطقه دربند شهرستان مهدی‌شهر می‌رفتند.

وی با اعلام دستگیری سه عضو دیگر این باند در عملیات‌های جداگانه و کشف ۱۱ فقره سرقت منزل خاطرنشان کرد: با دستگیری هر چهار نفر، نارضایتی مردم به‌ تقدیر از عملکرد پلیس مبدل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی و ملاحظات حفاظتی از بروز این‌گونه جرائم پیشگیری به عمل آوردند و هرگونه مورد مشکوکی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول