اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستگیری قاتل متواری توسط ماموران پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری قاتل متواری که چندی پیش در پی یک فقره درگیری یکی از اهالی شهرستان کوهرنگ را به قتل رسانده بود، خبر داد.

دستگیری قاتل متواری توسط ماموران پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری

منوچهر امان‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع درگیری بین سه نفر در شهرستان کوهرنگ که منجر به مجروح شدن هر سه با سلاح سرد و در نهایت فوت یکی از طرفین درگیری شده بود، دستگیری قاتل فراری در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم را شناسایی و از محل اختفای او در یکی از شهرهای استان همجوار مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه این متهم 37 ساله را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

امان‌اللهی افزود: متهم ابتدا منکر جرم انتسابی به خود شد، ولی در بازجویی کارآگاهان پلیس آگاهی و در مواجهه با ادله موجود به نزاع و درگیری منجر به قتل اعتراف کرد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول