اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حادثه سانیچ یک فوتی و دو مصدوم بجای گذاشت

سرپرست جمعیت هلال احمر تفت گفت : شب گذشته بر اثر برخورد یکدستگاه خودروی پژو پارس با تیر برق در جاده روستای سانیج یک نفر فوت و دو نفر مصدوم شدند .

حادثه سانیچ یک فوتی و دو مصدوم بجای گذاشت

سیدقاسم گلشن در خصوص تصادف مرگبار خودروی سواری در مسیر ییلاقی استان در گفت و گو با خبرنگار فارس از تفت،اظهار کرد: ساعت ۲۱:۴۶ شب گذشته  بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی پژو پارس با تیر چراغ برق در سه راهی جاده قدیم روستای دره شیر سانیج ، بلافاصله سه نفر از نجاتگران پایگاه جاده ای جاویدالاثرحاج احمد متوسلیان این شهرستان در قالب یک تیم امدادی به همراه یکدستگاه خودروی نجات به محل حادثه حاضر و یک نفر مصدوم توسط نجاتگران با استفاده از ست نجات رهاسازی شد.

وی افزود:  پس از نجات و انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای هلال احمر و دیگر عوامل امدادی در صحنه ، حادثه دیدگان با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شهرستان به اولین مرکز درمانی انتقال یافتند . 

 سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: این عملیات دو ساعت به طول انجامید و متاسفانه این حادثه دو مصدوم و یک نفر فوتی برجا گذاشت .

گلشن رعایت جوانب احتیاط در رانندگی را مورد تاکید قرار داد و از عموم مردم خواست که در روبرو شدن با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق شماره تلفن ۱۱۲ آگاه کنند.

گفتنی استپ؛ عملیات توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جاده ای حاج احمد متوسلیان در محل حادثه راس ساعت ۲۳:۴۵ به پایان رسید و عوامل امدادی به پایگاه بازگشتند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول