اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مردمیدان به تعهدش وفا کرد، دیپلماسی چطور؟

نماد مقاومت و مرد میدان ثابت کرد که می‌تواند در برابر دشمنانی که خود را در جهان ابر قدرت می‌خوانند ایستادگی کند.

مردمیدان به تعهدش وفا کرد، دیپلماسی چطور؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد تقوایی نژاد مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید کرانی بندرعباس در یادداشتی ذیل عنوان «مقاومت و مرد میدان به تعهداتش وفا کرد، دیپلماسی چطور؟» آورده است:

حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های ماموریت خود موفق بود و با نابودی داعش ثابت کرد که مقاومت پیروز میدان است ولی دیپلماسی ظریف با هدف رفع تحریم، برجامی را تصویب کرد که نه تنها تحریم‌ها رفع نشد بلکه اضافه شد و زندگی را بر مردم کشورمان سخت‌تر کرد.

نماد مقاومت و مرد میدان ثابت کرد که می‌تواند در برابر دشمنانی که خود را در جهان ابر قدرت می‌خوانند ایستادگی کند و با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام پیروز میدان شود و همچنین ثابت کرد، می‌تواند ایرانی که قبلا در زمینه نظامی نیازمند کشورهای دیگر بود را قوی تر از قبل و پر اقتدار تر سازد.

در کنار آن اگر مقاومت نبود و ایران از خود اقتداری نشان نمی‌داد مطمئنا دشمن راه دیپلماسی و تحریم‌های ظالمانه را انتخاب نمی‌کرد و با مارهای پروریده خود نظیر داعش اقدام به حمله نظامی بر علیه کشورمان می‌کرد که نتیجه آن کشتار و غارت ایران عزیز بود.

اما غیرت مرد میدان نگذاشت چنین اتفاقی بیفتد و با گرفتن جان در دستانش در مقابل دشمن ایستاد تا ایران و ایرانی، بماند و احساس ناامنی نکند ولی متاسفانه هستند در این دیار کسانی که این فداکاری‌ها را نمی‌بینند و غفلت‌ها و اشتباهاتشان را بر گردن سردار مقاومت می‌اندازند.

صوت لو رفته از وزیر امور خارجه نشان داد که انسان میتواند آنقدر ذلیل باشد که بعد از شهادت سردار دلها هم می‌توان اشتباهات و تقصیرات خودشان را به گردن او بیاندازند و بگویند که دیپلماسی فدای میدان شد! در صورتی که هر عقل سلیمی می‌داند که اگر مقاومت و میدان نبود دیگر راهی برای دیپلماسی و مذاکره هم نبود.

جریان تحریف به دنبال عوض کردن ارزش‌ها و تاریخ است و تنها راه نجاتش را هم همین م‌یداند ولی به حمد الله مردم فهیم و انقلابی ایران می‌دانند که اندیشه حاج قاسم سلیمانی در وجود تمامی ملت ایران نهادینه شده و جریان تحریف نمی‌تواند این تفکر را در مردم تغییر دهد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول