اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مشکلات کشور نتیجه مدیریت غرب‌زده است

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه مشکلات کشور نتیجه مدیریت غرب‌زده است گفت: ما در جنگ تحمیلی علیرغم وجود جنگ، رشد اقتصادی و کمترین تورم را داشتیم.

مشکلات کشور نتیجه مدیریت غرب‌زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دلیجان با اشاره به روز شورا اظهار کرد: شوراها چشم و گوش باز شهرها هستند.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر افزود: امسال که به نام تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌هاست این کارگران هستند که پشت خاک‌ریز تولید باید پا به پای دیگران تلاش کنند و خط مقدم این عزیزان هستند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیکی انتخابات سیاست اصلی نظام را مشارکت بالاست دانست و ادامه داد: سختی‌های وجود دارد مانند موضوع کرونا که لازم است تصمیمات لازم برای عدم آسیب به مردم گرفته شود و هرکدام از ما نیز مسؤولیت داریم مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم.

سلیمی با بیان اینکه گره زدن همه مشکلات کشور به تحریم اشتباه است بیان کرد: چگونه است که بازار مرغ آرامش پیدا کرد در حالی که هنوز تحریم برداشته نشده است؟! پس این مشکل مربوط به تحریم نیست مربوط به سوء مدیریت است.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور نتیجه مدیریت غرب‌زده است تصریح کرد: ما در جنگ تحمیلی علیرغم وجود جنگ، رشد اقتصادی و کمترین تورم را داشتیم.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی دچار خبط شده و بین میدان و دیپلماسی فرق قائل شدند این مشکلات به وجود آمد، گفت: آیا این خبط است یا خط؟ کسانی که در روز مذاکره گفتند خزانه خالی است، کسانی که گفتند دشمن با یک بمب با ما چه می‌کند، این‌ها خطا کردند و این نشان‌دهنده یک خط است نه خبط!

سلیمی اظهار کرد: شما که بعد از برجام در روزنامه تیتر زدید صبح بدون تحریم پس اکنون دنبال برداشتن چه تحریمی هستید؟

وی افزود: این که مقام معظم رهبری فرمودند راستی آزمایی، یعنی ساختارهای تحریم برداشته شود، عمده تحریم‌ها در کنگره اتفاق افتاده و با مذاکره این‌چنینی مشکلی حل نخواهد شد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ هشدار می‌دهیم سیاست قطعی همانی است که رهبری اعلام کرد؛ تحریم‌ها به صورت کلی باید برداشته شود، نه موقت و در بازه ۱۲۰ روزه، بلکه دائمی و با راستی آزمایی؛ اقتصاد کشور را نباید شرطی کنید.

سلیمی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی می‌گفت برجام سه ضلعی است، برجام فعلی، منطقه، داخل و کشور، شهید سلیمانی مکتب داشت چرا با برخی سخنان پا روی این مکتب می‌گذارید؟!

وی گفت: چرا شخصیتی که نماد مقاومت و الگو و اسطوره برای ما بود را تخریب می‌کنید؟! شما که می‌گفتید جاسوس و نفوذی نداریم گاندو نسازید، پس این نوار چگونه به رسانه معاند رسید؟

حجت الاسلام والمسلمین غفوری امام جمعه دلیجان نیز ضمن تبریک ماه رمضان و میلاد خجسته کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و گرامیداشت روز شورا و همچنین لیالی قدر گفت: ما باید از این شب ها و ایام نهایت بهره معنوی را ببریم، این ایام  زمان ارتباط انسان با خداست که می تواند سرنوشت خودش را تغییر دهد و مقدرات را به به نحو احسن تبدیل کنند.

 امام جمعه دلیجان ضمن اشاره به قدردانی از نعمتهای خداوند در این ماه بیان داشت: یکی از بزرگترین نعمتهای خداوند نعمت حکومت اسلامی شیعی و ولایی و همچنین نعمت بی نظیر رهبری است ، در طول تاریخ جباران و ستمگران زیادی  بوده و حکومت کردند اما در این حکومت مردم سالاری و دین مداری حاکم است. 
وی افزود: دشمن طاقت نعمتهای مردم را ندارد و همه توانایی خودرا بکار گرفته تا مردم را دلسرد کند.

 امام جمعه دلیجان ضمن اشاره به انتخابات اخیر شورای اسلامی و ریاست جمهوری بیان داشت: دشمن در تلاش است تا به هر طریقی مردم را دلسردکند تا پای صندوق های رای نیایند و این انتخابات کمرنگ شود که اگر این اتفاق بیافتد باعث می شود دشمنان به اهداف شوم خود نزدیک تر شوند.

وی افزود: انتخابات از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی و جلوه ای از اندیشه نو و مردم سالاری است که در دنیا کم نظیر است و باید آن را حفظ کنیم.
وی درخصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی تصریح کرد:  همه وظیفه داریم در این انتخابات باشور بیشتری شرکت کنیم  و مسئولین نیز وظیفه دارند مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند تا انتخابات باشکوهی برگزار و کشوری سر بلند داشته باشیم دشمنان ناکام بمانند.

 فرماندار دلیجان نیز در اولین جلسه شورای اداری درسال ۱۴۰۰ ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان در این روز ها که خالصانه مشغول تلاش هستند با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر انقلاب به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: رهبر انقلاب درسال جدید مسیر همه مسئولین و مردم را مشخص کرده است که همه بایستی در این مسیر صحیح حرکت کنیم و محور اصلی و برنامه ریزی همه مدیران ازجمله دستگاههای فرهنگی تحقق شعار امسال است.
وی با اشاره به اینکه دلیجان سومین قطب صنعتی استان و همچنین قطب اول الیاف و عایق درکشور است افزود: باتوجه به شعار سال در امر تولید نیاز به تلاش و پشتیبانی بیشتر از پیش شرکتها جهت حل مشکلات تولید درسال جدید حس میشود که باید اقدامات موثری دراین امر صورت پذیرد.
وحید براتی زاده با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازهای اصلی جامعه است بیان داشت: ساخت مسکن یکی از نیازهای جامعه است که با گسترش نیاز به نیروی کار در هر شهری مسکن نیر افزایش می یابد و لازم است بنیاد مسکن فعالیت و اقدامات موثرتری جهت تسهیل در روند آماده سازی پروژه ها در حوزه مسکن در شهرستان دلیجان  انجام دهد.
 وی بااشاره به فرمایشات رهبری که شوراها مظهر مشارکت مردمی هستند تصریح کرد: شوراها نمادی از اداره کشور به دست مردم در شهرها وروستاها است که  اصلی‌ترین وظیفه هر شورایی چه در شهر و روستا انتخاب شهردار و دهیار است که بایستی دهیاران نیز از سوی همه دستگاه‌ها به رسمیت شناخته شوند و با هم تعامل و همکاری و همفکری داشته باشند و جایگاه قانونی خود را حفظ کنند.
وی با اشاره به به اینکه  شاخص اصلی در انتخابات عمل به قانون ،حفظ قانون و اجرای مر قانون در تمام مراحل انتخابات بوده  که با هدف صیانت از حقوق انتخاب کنندگان انجام شده افزود: مراحل ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شورای شهر از اسفندماه  آغاز شد که ۳۳ نفر ثبت‌نام کردند. 
وی افزود: در این دوره انتخابات مشارکت مردم قابل اهمیت است چرا که مهمترین عامل اقتدار کشور در ملت در مسائل ملی و بین‌المللی حضور حداکثری مردم است و در عرصه های  مختلف  تعیین کننده است. 
وی تصریح کرد: مسئولین مکلفند برای مشارکت بالای مردم تلاش کنند و اقدامات لازم را جهت ارائه گزارش به مردم انجام بدهند وباحضور در توده های مختلف مردم آنها را تشویق به حضور کنند.
وی  در پایان اشاره کرد:  همه مسئولین و ادارات همکاری  و تعامل لازم را جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات از قبیل نیروی انسانی و امکانات با این نهادداشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول