اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی پرسپولیس و الریان| مشاجره خلیل‌زاده با کنعانی/ مغانلو بهترین گلزن سرخ پوشان شد+ عکس

در نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الریان شجاع خلیل زاده با هم تیمی سابق خود وارد مشاجره شد.

حاشیه بازی پرسپولیس و الریان| مشاجره خلیل‌زاده با کنعانی/ مغانلو بهترین گلزن سرخ پوشان شد+ عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دقیقه 17 بازی پرسپولیس و الریان دست فرشاد فرجی در زمان ارسال کرنر بازیکن پرسپولیس به صورت علی فریدون برخورد کرد که این امر سبب آسیب‌دیدگی جزئی مهاجم الریان شد. به همین دلیل داور ژاپنی از فرجی خواست از فریدون عذرخواهی کند.

*محمد حسین کنعانی زادگان در اوایل نیمه اول در حالیکه توپ زیر پایش بود قصد داشت برای بستن بند کفش خود بازی را متوقف کند که این موضوع با تذکر داور همراه شد.

* در دقیقه 20 برخورد شجاع خلیل‌زاده به عیسی آل‌کثیر سبب سرنگونی مدافع ایرانی الریان و ایجاد موقعیت گل برای پرسپولیس شد. پس از ثانیه‌هایی و زمانی که امید عالیشاه قصد ارسال کرنر روی دروازه حریف را داشت مشاجره خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان سبب شد کی‌مورای ژاپنی به هر دو مدافع تذکر جدی بدهد.

*شهریار مغانلو با به ثمر رساندن گل اول پرسپولیس از مهدی ترابی سه گله سبقت گرفت و با 4 گل بهترین گلزن تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شد. وی پس از این گل بوسه ای برای نفرات ذخیره پرسپولیس که پشت دروازه الریان مشغول گرم کردن بودند فرستاد.

* مغانلو پس از گل خود در دقیقه 27 از داور خواست برای استراحت بازیکنان دو تیم وقت یک دقیقه ای در نظر بگیرد اما کیمورا به این موضوع توجهی نکرد و در دقیقه 30 این کار را انجام داد.

* پس از اعلام خطای دامه ترائوره روی امید عالیشاه یحیی گل محمدی از داور خواست به بازیکن الریان کارت زرد نشان بدهد اما وی توجهی به این درخواست نکرد.

*احسان پهلوان پس از به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس به سمت نیمکت این تیم دوید و سرمربی سرخ‌پوشان را در آغوش گرفت. البته طبق قوانین و پروتکل‌های بهداشتی لیگ قهرمانان آسیا هیچ بازیکنی حق ندارد پس از گلزنی به سمت نیمکت برود.

* در دقیقه 40 دامه ترائوره به دلیل آسیب دیدگی جای خود را در ترکیب الریان به یوسف عمر داد.

*نیمه اول این مسابقه با برتری دو بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول