اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

واکسن خواران در شهرداری تهران عزل شدند

مشاور شهردار تهران از عزل واکسن خواران در شهرداری پایتخت خبر داد.

واکسن خواران در شهرداری تهران عزل شدند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، غلامحسین محمدی، مشاور شهردار تهران  درباره بررسی موضوع واکسن خواری در شهرداری پایتخت اظهار داشت: با توجه به گزارشات و بررسی‌هایی که کمیته تشکیل شده انجام داد، مشخص شد که در یکی از مناطق انحراف جدی در مورد موضوع توزیع واکسن انجام گرفته است.

وی افزود: در همین منطقه مسوول خاصی که در این زمینه بوده برکنار شده و به مراجع ذیربط معرفی شده همچنین معاونت خدمات شهری و رئیس اداره مرتبط و کسانی که نظارت کافی نکرده بودند و اهمال کاری شده بود و یا افرادی که خارج از سرویس واکسن دریافت کرده بودند به مرجع قضایی معرفی و از طریق نهاد نظارتی پرونده آنها در حال رسیدگی به موضوع آنها هستیم.

مشاور شهردار تهران خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده تا رده ۴ مدیریتی در موضوع تزریق واکسن تخلفی نشده و یک مسئول نواحی متخلفانه واکسن به آن اختصاص داده شده که از و به مرجع قضایی معرفی شد همچنین با دستور شهردار تهران اسامی دریافت کنندگان واکسن در سایت شفافیت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول