اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۵۹۳ نفر از داوطلبان شورای شهر در شهرستان اصفهان تأیید صلاحیت شدند

فرماندار اصفهان اظهار داشت: برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ۱۴ شهر شهرستان اصفهان، ۵۹۳ نفر از ثبت نام کنندگان از سوی هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان، تایید صلاحیت شدند.

۵۹۳ نفر از داوطلبان شورای شهر در شهرستان اصفهان تأیید صلاحیت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی با تاکید بر اینکه برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ۱۴شهر شهرستان اصفهان، ۵۹۳ نفر از ثبت‌نام کنندگان از سوی هیأت‌های اجرایی و  نظارت شهرستان، تایید صلاحیت شدند، یادآور شد: طبق بررسی‌های نهایی از مجموع ۹۹۳ نفر ثبت‌نام کننده برای حضور در انتخابات پیش رو مجموعا صلاحیت۵۹۳  داوطلب تایید شده است.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: از مجموع۹۹۳ نفر ثبت‌نام کننده برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان، ۵۱ نفر نیز انصراف داده‌اند و برای ۱۳ کرسی شورای اسلامی کلانشهر اصفهان مجموعا ۶۶۰ نفر ثبت‌نام کردند.

وی اظهار داشت: پس از بررسی هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان، مجموعا ۳۹۸ نفر تایید و ۳۴ نفر از حضور در انتخابات انصراف داده‌اند.

سیستانی همچنین افزود: در شهر بهارستان نیز از مجموع ۱۳۷ داوطلب ثبت‌نام کننده برای حضور در انتخابات شورای اسلامی، پس از بررسی صلاحیت ها در هیات‌های اجرایی و نظارت، صلاحیت ۶۸ نفر احراز شد؛ همچنین از مجموع ۱۳۷ ثبت‌نام کننده برای حضور در انتخابات شهر بهارستان ۷ نفر انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

به گزارش فارس، داوطلبین رد صلاحیت شده به مدت چهار روز از تاریخ نهم  تا دوازدهم اردیبهشت ماه می‌توانند با مراجعه به هیات نظارت استان، مستقر در ساختمان دفتر فنی استانداری اعتراض خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول