اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مسائل اقتصادی دستوری نیست و باید تعامل باشد

استاندار گلستان گفت: باید توجه داشته باشیم که مسائل اقتصادی دستوری نیست و باید براساس تعامل و البته پشتیبانی از تولیدکننده و مصرف‌کننده حمایت کنیم.

مسائل اقتصادی دستوری نیست و باید تعامل باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به تولید محصولات مختلف در استان اظهار کرد: هدف ما تامین مایحتاج مردم و البته کاهش قیمت‌ها با رعایت قانون و مقررات است.
وی تصریح کرد: قیمت تمام‌شده گوشت قرمز باید براساس قیمت اعلام شده از سوی صنف مربوطه و با نظارت اتحادیه، تعزیرات و اداره کل صنعت، معدن و تجارت اعلام شود.
حق‌شناس خاطرنشان کرد: در جلسه شورای فنی باید آنالیز قیمت واقعی مصالح ساختمانی تهیه شود تا در جلسه آتی ستاد تنظیم بازار استان در خصوص قیمت‌گذاری این محصولات تصمیم‌گیری شود.
استاندار گلستان یادآور شد: دستگاه‌های دولتی باید نظارت دقیقی بر قیمت‌ها داشته باشند تا در حق مردم اجحاف نشود.
حق‌شناس ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که مسائل اقتصادی دستوری نیست و باید براساس تعامل و البته پشتیبانی از تولیدکننده و مصرف‌کننده حمایت کنیم.
لازم به ذکر است در این جلسه طلوعیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گزارشی از آخرین وضعیت این ستاد ارائه کرد و پیرامون آن تبادل‌نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول