اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مربی گل گهر: دیوانه و کلاه‌بردار نیستم که آینده را پیش‌بینی کنم

مربیِ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: آن قدر دیوانه و کلاه‌بردار نیستم که با عدد جایگاه تیم را در آخر فصل بگویم.

مربی گل گهر:  دیوانه و کلاه‌بردار نیستم که آینده را پیش‌بینی کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید الهویی در کنفرانس خبری بعد از پیروزی سه بر صفر مقابل پارس‌جنوبی جم، اظهار داشت: برای محمد نصرتی که به کرونا مبتلا شده است آرزوی سلامتی می‌کنم. پارس جنوبی تیم خوبی است و امیدوارم در لیگ یک موفق باشد و به لیگ برتر صعود کند. در این دیدار تیم گل گهر در برابر پارس جنوبی کاملا جنگنده بازی کرد. خیلی خوشحالم که محمد آقاجانپور برای اولین بار عملکرد خوبی را در ترکیب تیم‌مان داشت.

وی ادامه داد: ترکیب ما عمق بیشتری را پیدا کرد. با کیفیت خوبی در تمام خطوط کار کردیم. بازیکن‌های جدید تیم‌مان و علی دشتی هم عملکرد خوبی داشتند. به طور حتم امیر قلعه نویی دستش برای نیم فصل دوم باز خواهد بود. 22 بازیکن خوب در تمرین و بازی داریم و این پیام برای تمامی بازیکنان وجود دارد که باید عملکرد بسیار بهتری داشته باشند تا در ترکیب قرار گیرند.

مربی تیم گل گهر سیرجان تصریح کرد: رزومه امیرقلعه‌نویی مشخص است. در تمام تیم‌‌های همچون سپاهان، ترکتورسازی، ذوب آهن و ... کار کرده است، بازیکن‌های جوان با کیفیتی در تیم‌شان حضور داشته است که برای سال دوم و فصل بعد نیز تاثیر بسیار موثری روی تیم‌شان دارند. همیشه تیمی خوب برای باشگاه به جا گذاشته است. به طور حتم  قلعه نویی نگاه ویژه‌ای روی تیم امید دارد تا بازیکنان به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند.

الهویی در پاسخ به این سوال که در پایان فصل تیم گل گهر سیرجان در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: آن قدر دیوانه و کلاه‌بردار نیستم که با عدد جایگاه تیم را در آخر فصل بگویم. از روز اول امیرقلعه نویی طبق جدول و آمار را به مدیران تیم توضیح دادند. از سال قبل نیز تثبیت موفقیت برای جایگاه خوب است. باید تا هفته آخر لیگ برتر صبر کنیم که تیم چندم می‌شود. تمام تلاش‌مان این است تا گل گهر سیرجان در پایان فصل با موفقیت کار را تمام کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول